Вітаю !
Доброго ранку і доброго здоров’я Вам, мої малята!
Як Ваші
справи? Надіюся, все добре. Продовжуємо
наше навчання.
Приготуйте усе необхідне. Давай пригадаємо правила нашої
роботи
-виконувати усі завдання за порядком
-уважно переглядати відео
-зосереджено і уважно читати текст
ЯДС Як можна подорожувати не виходячи з дому?
Крок 1. Переглянь
відео
-Куди мандрували кошеня Тутті та бегемотик Топ ?
-Що взяли з собою друзі?
Крок 2. Вправа
«Гронування»
-Ти знаєш , що таке гроно?
ГРО́НО,
-Скупчення плодів або квітів на одній гілці.
-Ми запишемо гроно слів до слова подорож.
Запиши посередині аркуша слово ПОДОРОЖ.
Від нього різними кольорами слова-асоціації.
-Чи можемо ми подорожувати , не виходячи з дому? Що
для цього потрібно?
Крок 3. Переглянь
відеоорук моєї колеги
-Здійснимо
віртуальну подорож у музей.
Крок 4.
Попрацюємо з підручником
Дай письмово відповідь на запитання 6, 7 на с. 86
Крок 5. Оціни
свою роботу
-Що тобі
запам’яталось найбільше? Чи виникали
труднощі?
Не забудь
відправити мені фотозвіт!!!
Урок завершено! Відпочивай!
Українська мова Уживання слів —назв
дій. «Встала весна»* Тарас Шевченко) С.62-63
-виконуй усі завдання за порядком
-зосереджено і уважно читай текст
-пиши розбірливо і охайно
Крок 1. Відкрий робочий зошит і запиши
8 квітня
Дистанційна робота
Словниковий диктант
Продиктуй та запиши
по декілька слів з такими орфограмами:
-слова з апострофом ,
-власні
назви ,
-слова з подовженим звуком,
-буквосполучення дж, дз ,
-слова з буквосполученням ьо.
Склади діаграму
написаних слів.
Придумай два речення та запиши їх. У твоїх
реченнях є слова –назви, слова-ознаки, слова-дії. Підкресли їх відповідно.
Крок 2.
Переглянь відео. Пригадай про слова назви дій-дієслова
-Про що розповідалось у вірші? Про дощик.
Зроби звукову модель цього слова.Скільки звуків
позначає літера Щ.
Правильно - 2 звуки. [шч]
Крок 3. Попрацюємо з підручником.
Вправа 5 с. 62
-Запиши два речення за вибором. Про що в них
розповідається?
Вправа 6 с. 63
-Прочитай вірш. Хто
його автор. Хто такий Тарас Шевченко?
Що ти про нього
знаєш?
Крок 5.
Відпочинь. Попий води.
-Чи знаєш ти, що слова цієї пісні написав Тарас
Шевченко?
Крок 6.
Творча робота
Попрацюй над вправою 7.
Запиши 3 придуманих речення.
Крок 7. Оціни свою роботу
Виконуй завдання на платформі
Математика Множення виду а х5 5х а. С.112
Крок 1. Відкрий
робочий зошит і запиши
8 квітня
Дистанційна робота
Математичний
диктант
-Перший доданок 19, другий -9. Обчисли суму.
-Зменшуване 92, від’ємник 22. Обчисли
різницю.
-Обчисли добуток чисел 4 і 8.
-Запиши сусідів числа 87.
-На скільки
число 35 більше від числа 18.
-Добуток чисел 3 і 5 збільш на 8.
-Запиши число у якому 6 десятків і стільки ж
одиниць.
-Число 4 збільш у 7 разів.
Перевір себе.
28 70 32
86 88 17
23 66 28
Крок 2.
Математика самостійно
-Запиши приклади на множення і ділення з пам’яті. Пригадай множення і
ділення чмсел 2, 3, 4. Пропоную записати
10 різних прикладів.
Крок 3. Переглянь
відео.
Крок 4. Працюємо
з підручником с.112
Запишемо
табличку множення числа 5 у зошит у один стовпчик. Поруч запиши приклади
використовуючи переставний закон множення.
5х2=10 2х5=10
Виконай завдання 3
–усно.
Крок 5.
Перевір себе
Виконай завдання
4, 5.
-Що означає у 2
рази більше? Яку дію виконаєш? Скільки усього дітей?
Пригадай:
Сума-це ДОДАТИ
Різниця-ВІДНЯТИ
Добуток-ПОМНОЖИТИ
Частка-ПОДІЛИТИ
Виконай тест
Крок 6. Оціни
свою роботу за допомогою смайлика
Не забудь про
ФОТОЗВІТ
Урок закінчено! Відпочивай!
Немає коментарів:
Дописати коментар