Увага! Увага! Спішіть-поспішайте! На наш блог ви завітайте! Щось корисне тут знайдіть й коментарі залишіть!

середа, 8 квітня 2020 р.


     Вітаю ! 

Доброго ранку і доброго здоров’я Вам, мої малята! 

Як  Ваші справи?  Надіюся, все добре. Продовжуємо наше навчання.
Приготуйте  усе необхідне. Давай пригадаємо правила нашої роботи
  -виконувати усі завдання за порядком
  -уважно переглядати відео
  -зосереджено і уважно читати текст

ЯДС Як можна подорожувати не виходячи з дому?
Крок 1. Переглянь відео

-Куди мандрували кошеня Тутті    та бегемотик  Топ ?
-Що взяли з собою друзі?

Крок 2. Вправа «Гронування»

-Ти знаєш , що таке гроно?
 ГРО́НО, -Скупчення плодів або квітів на одній гілці.
Гроно винограду

-Ми запишемо гроно слів до слова подорож.
Запиши посередині аркуша слово ПОДОРОЖ.
Від нього різними кольорами слова-асоціації.


-Чи можемо ми подорожувати , не виходячи з дому? Що для цього потрібно?

Крок 3. Переглянь відеоорук моєї колеги
-Здійснимо віртуальну подорож у музей.

Крок 4. Попрацюємо з підручником
Дай письмово відповідь на запитання 6, 7 на с. 86

Крок 5. Оціни свою роботу

 -Що тобі запам’яталось найбільше?  Чи виникали труднощі?
Не забудь  відправити мені  фотозвіт!!! 
        Урок завершено! Відпочивай!

Українська мова  Уживання слів —назв дій.  «Встала весна»*  Тарас Шевченко) С.62-63
-виконуй усі завдання за порядком
-зосереджено і уважно читай текст
-пиши розбірливо і охайно

Крок 1. Відкрий робочий зошит і запиши
       8 квітня
 Дистанційна робота
Словниковий диктант
Продиктуй та запиши по декілька слів з такими орфограмами:
-слова з апострофом ,  
-власні назви  ,
-слова з подовженим звуком
-буквосполучення дж, дз
-слова з буквосполученням ьо.
Склади діаграму написаних слів. 
 Придумай два речення та запиши їх. У твоїх реченнях є слова –назви, слова-ознаки, слова-дії. Підкресли їх відповідно.

Крок 2.  Переглянь відео. Пригадай про слова назви дій-дієслова

-Про що розповідалось у вірші? Про дощик.
Зроби звукову модель цього слова.Скільки звуків позначає літера Щ.
Правильно - 2 звуки.  [шч]

Крок 3. Попрацюємо з підручником.
Вправа 5 с. 62
-Запиши два речення за вибором. Про що в них розповідається?
Вправа 6 с. 63
-Прочитай вірш. Хто його автор. Хто такий Тарас Шевченко?
Що ти про нього знаєш?

Крок 5.  Відпочинь. Попий води.

-Чи знаєш ти, що слова цієї пісні написав Тарас Шевченко?

Крок 6.  Творча робота
Попрацюй над вправою 7.
Запиши 3 придуманих речення.

Крок 7. Оціни свою роботу


Виконуй завдання на платформі

Математика    Множення виду а х5    5х а. С.112
Крок 1. Відкрий робочий зошит і запиши
      
8 квітня
Дистанційна робота
Математичний диктант
-Перший доданок 19, другий -9. Обчисли суму.
-Зменшуване 92, від’ємник 22. Обчисли різницю.
-Обчисли добуток чисел 4 і 8.
-Запиши сусідів числа 87.
-На скільки  число 35 більше від числа 18.
-Добуток чисел 3 і 5 збільш на 8.
-Запиши число у якому 6 десятків і стільки ж одиниць.
-Число 4 збільш у 7 разів.

Перевір себе.
28   70   32   86   88  17   23   66  28

Крок 2. Математика самостійно
-Запиши приклади на множення  і ділення з пам’яті. Пригадай множення і ділення чмсел  2, 3, 4. Пропоную записати 10 різних прикладів.

Крок 3. Переглянь відео.

Крок 4. Працюємо з підручником с.112
Запишемо табличку множення числа 5 у зошит у один стовпчик. Поруч запиши приклади використовуючи переставний закон множення.
5х2=10     2х5=10
Виконай завдання 3 –усно.

Крок  5.  Перевір себе
Виконай завдання 4, 5.
-Що означає у 2 рази більше? Яку дію виконаєш? Скільки усього дітей?
   Пригадай:
Сума-це ДОДАТИ   
Різниця-ВІДНЯТИ
Добуток-ПОМНОЖИТИ   
Частка-ПОДІЛИТИ

Виконай тест

Крок 6. Оціни свою роботу за допомогою смайлика
Не забудь про ФОТОЗВІТ


 Урок закінчено! Відпочивай!
Попрацюй  на порталі Мій клас   https://miyklas.com.ua/

Немає коментарів:

Дописати коментар