Доброго ранку, мої працьовиті другокласники!
ЯДС Які причини змін пір року?
Привіт, друзі! Продовжуємо нашу подорож.
-До речі,
яка тема нашого місяця?
-Запиши її
на аркуші посередині і відклади аркуш .
-Відкрию
тобі таємницю: ми сьогодні будемо вчитись складати карту, незвичайну-КАРТУ
ЗНАНЬ або по-іншому вона називається ІНТЕЛЕКТ-КАРТА.
-Цікаво?? Хочеш спробувати??
КРОК 1. РОЗМИНКА
1.Розпочнімо урок з вправи під музику — зарядимося енергією.
2. Прочитай загадки з моєї колекції
та розгадай їх. Сподіваюся, тобі сподобається.
Я
іду, іду, іду,
Лік я
часові веду.
Іду не спотикаюся,
Поки
не зламаюся
Усе життя ходить,
А з місця він не сходить
-Яка
відгадка до цих загадок?
-Яке
відношення годинник має до нашої теми?
-Чому час
іде? Що змінюється в природі? Чому так буває?
Пропоную зробити
зеленим кольором 4 гілочки від центру аркуша і записати 4 пори року .
Зважай , що ми будемо ще щось записувати, старайся щоб літери були трошки більшими як у робочому
зошиті. Користуйся кольоровими олівцями.
-Ми знаємо ,
що кожна пора року має по 3 місяці. Проведи від кожної пори у боки по три червоні лінії . Запиши назви
місяців.
КРОК 2.
ВПРАВА «ПОГОДА»
-Яке сьогодні число?
-Надворі тепло чи холодно?
-Який стан неба?
-Яка температура повітря?
-А чи були опади?
Доповнюємо нашу інтелект-карту інформацією. Де
замалюємо схематично сонечко чи хмаринку і запишемо число?
-Правильно , біля квітня. А яка це пора року?
-А біля зими, літа
і осені пропоную схематично зобразити щось, що буде властиве цій порі.
-Наприклад жовті, багряні, оранжеві листочки ми
можемо намалювати поруч із листопадом. А
сніжинки????
КРОК 3.ЧОМУ ЗМІНЮЮТЬСЯ
ПОРИ РОКУ?
1.Переглянь відео
2. Виконай тести
-То яка основна причина зміни пір року?
-Правильно. Нахил земної осі та рух землі навколо
Сонця.
-До речі, скільки часу потрібно, щоб Земля зробила
повний оберт навколоСонця?
-365 днів.
РІК. 12 місяців.
-А скільки часу потрібно, щоб Земля зробила оберт
навколо своєї осі?
КРОК 4.
ПРОГУЛЯНКА ІЗ СОНЦЕМ
1.Спробуйте відгадати явища природи
-Явища природи-це зміни, які відбуваються в природі. Вони пов’язані
із порою року.
2.Запиши назви цих явищ на нашій ІНТЕЛЕКТ-КАРТІ там,
де вони можливі, якій порі року вони властиві.
-Деякі явища сонечко нам не згадало. Пригадай сам.
Запиши.
-Які сезонні зміни відбуваються у живій та неживій
природі? Запиши на своїй карті. Не забувай про різні кольори.
КРОК 5.
ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ.
-Що тебе
вразило? Здивувало?
-Чи виникали у тебе труднощі?
Оціни свою роботу. Сфотографуй свою ІНТЕЛЕКТ-КАРТУ.
Українська мова Діагностична
робота по темі «Прийменник»
Математика
Математичні розваги
Немає коментарів:
Дописати коментар