Увага! Увага! Спішіть-поспішайте! На наш блог ви завітайте! Щось корисне тут знайдіть й коментарі залишіть!

вівторок, 7 квітня 2020 р.


 Вітаю вас, мої працьовиті школярики!

 Продовжуємо наше навчання!
  
ЯДС Навіщо люди подорожують?
1.Переглянь відео

На якому транспорті подорожувало кошеня?
-Чи доводилось тобі подорожувати автомобілем? Куди ?

2.Попрацюй з підручником с.83-84
Виконай завдання 2 і 3 на аркуші письмово. 

Не забудь про ФОТОЗВІТ


3. Прочитай для мене
Знайди вірш про Україну у своїх книгах або в інтернеті. Навчись інтонаційно читати.
Буду чекати на аудіо запис .
4. Оціни свою роботу



Українська мова  Уживання слів-назв дій с.61-62
Приготуй : зошит , ручку, гарний настрій
-виконуй усі завдання за порядком
-зосереджено і уважно читай текст
-пиши розбірливо і охайно
Крок 1. Відкрий робочий зошит і запиши
       7 квітня
Дистанційна робота

Списування

Спиши перший абзац тексту. Підкресли у ньому слова-назви предметів.
З другого абзацу виписуй тільки слова-назви дій.
Зроби звуковий аналіз слова БАТЬКО.
-Що ти можеш сказати про слова БАТЬКО БАТЬКІВЩИНА БАТЬКІВСЬКИЙ ?   Вони –спільнокореневі.
Запиши їх , познач корінь.
Яке із цих слів пишеться з великої літери? Чому?
Крок 2. Пальчикова гімнастика




Крок 3.  Попрацюємо з підручником с.61-62
Виконай вправу 1. Поміркуй, у яких реченнях можна ще використати слово ІДЕ . Користуйся довідкою.
Попрацюємо над вправою 2. Зверни увагу на виділені слова
ШИЮ-ШИЮ НІС-НІС
-Чи мають вони одне і те саме значення. Як називаються такі слова?
ОМОНІМИ.
-Запиши у зошит речення за вибором 1 або 2.

Крок 4.  Відпочинь. Попий води.

Крок 5.  Переглянь відео


Крок 6.  Попрацюємо над віршем цієї поетеси

Послухай.



Прочитай вірш інтонаційно,зважай на розділові знаки.
Як ти розумієш значення слова ПЕРІЩИТЬ?
Запиши його у зошит, добираючи близькі за значенням слова.
Випиши з вірша слова-назви дій. Підкресли їх.

Крок 7. Оціни свою роботу

Урок закінчено! Відпочивай!


Попрацюй  на порталі Мій клас   
  

Немає коментарів:

Дописати коментар