3 клас
Українська мова
Тема. Антоніми. Спостереження за вживанням
антонімів у тексті.
Мета: розширити знання учнів про слова, протилежні за значенням, ознайомити з терміном «антоніми», вчити добирати іменники-антоніми і використовувати їх у мовленні;
формувати мовленнєві компетентності,
збагачувати і розвивати мовлення дітей, мислення, увагу, пам'ять;
прищеплювати любов до рідного краю, повагу
і милосердя до ближнього.
1 клас
Математика
Урок-гра "Сильна ланка"
Урок-гра "Сильна ланка"
Тема. Повторення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Мета: перевірити обсяг і якість знань учнів, удосконалювати навички швидкої лічби, закріплювати вміння розв’язувати приклади на додавання та віднімання без переходу через розряд, уточнити знання про геометричні фігури;
розвивати математичну мову, логічне мислення, пам’ять, спостережливість;
виховувати у дітей зацікавленість до математичних завдань, зацікавити їх грою, виховувати дружні стосунки.
Мета: перевірити обсяг і якість знань учнів, удосконалювати навички швидкої лічби, закріплювати вміння розв’язувати приклади на додавання та віднімання без переходу через розряд, уточнити знання про геометричні фігури;
розвивати математичну мову, логічне мислення, пам’ять, спостережливість;
виховувати у дітей зацікавленість до математичних завдань, зацікавити їх грою, виховувати дружні стосунки.
4 клас
Літературне читання
Тема: МАРІЯ ПРИГАРА. КОЗАК ГОЛОТА
Мета:
Ознайомити учнів з творчістю української письменниці Марії Пригари, з її твором «Козак Голота»;
вдосконалювати навички свідомого виразного читання; закріплювати знання учнів
про минуле; вчити знаходити в структурі тексту описи, порівняння; розвивати
зв’язне мовлення, творчу уяву, пам’ять; виховувати гордість за свій народ,
повагу до козаків, інтерес до навчання.
3 клас
Літературне читання
В.Сухомлинський "Дід Осінник"
Тема: Зрозумій,
розкажи, фантазуй.
Матеріал до уроку. В.Сухомлинський «Дід Осінник».
Мета: Удосконалювати навички правильного, інтонаційного, виразного читання, поглибити знання учнів про творчість
В.О.Сухомлинського; розвивати вміння фантазувати; виховувати любов до природи.
Обладнання: Таблиці складів для розчитування, картки-«блискавки»
із словами, портрет В.О.Сухомлинського, картки з деформованим текстом.
І.Франко "Лисичка та Журавель"
Тема: Не роби іншому того, чого сам не любиш.
Іван Франко "Лисичка і
Журавель".Мета. Ознайомити учнів із поняттям «літературна казка»; вчити виразно інтонувати казку, правильно читати в особах, аналізувати казкові сюжети, розкривати мотиви вчинків дійових осіб, риси їх характерів. Розвивати зв’язне мовлення учнів, критичне мислення, збагачувати словниковий запас. Виховувати бажання ділитися з другом, гостинність, працелюбність, щедрість, прищеплювати доброзичливе ставлення до людей, почуття любові до рідного слова, до природи.
Обладнання: демонстраційні
картки, таблиці слів, портрет І.Я.Франка, зображення
лисички і журавля, ілюстрації до казки «Лисичка і Журавель», маски лисички і
журавля, картки із завданнями для роботи в групах,книжкова виставка
Тип уроку: комбінований
"Добре серце і лід розтопить"
Тема: Добре серце і лід розтопить
Матеріал до уроку: В.Сухомлинський «Снігуроньчина пісня»
Мета: вчити учнів працювати самостійно,ділити текст на
частини, складати план,вдосконалювати техніку читання розширити кругозір учнів,розвивати
пізнавальні інтереси; виховувати спостережливість, чуйність,
доброту.
Обладнання: ілюстрації та
фотокартини із зображенням зими, презентація .
Л.Українка "Казка про Оха-Чудодія"
Тема: Казка двері відчиняє
Матеріал
до уроку: Леся Українка
«Казка про Оха-Чудотвора»
Мета: продовжити
ознайомлення учнів із життям і творчістю Лесі Українки, її казками; розвивати
творчу уяву, образне мислення, удосконалювати навички виразного читання
поетичних творів, зв'язне мовлення; виховувати почуття любові до художнього
слова,почуття
доброти.
Казки українських письменників
Тема: Де живе казка.
Матеріал до уроку: Л.Письменна «Як зажурився веселий Казкар».
Мета: удосконалювати
навички свідомого виразного
читання;вчити учнів аналізувати прочитане,
характеризувати дійовихосіб твору; розвивати зв'язне
мовлення, образне
мислення; виховувати любов до
художнього слова,почуття дружби.
"Не будь байдужим"
Тема. Не будь байдужим.
Матеріал до уроку. Анатолій
Качан «Крихта хліба», Леонід Глібов «Хто вона?».
Мета: ввести
учнів у світ поезії відомого українського поета Анатолія Качана, розширити знання учнів про творчість Леоніда
Глібова, удосконалювати навички
виразного читання поетичних творів; збагачувати словниковий запас учнів; учити
відчувати образність художнього слова, виховувати бережливе ставлення до
природи.
Конспект уроку
Презентація
Конспект уроку
Презентація
О.Іваненко "Синичка"
Тема. КОЛИ
ТВІР ВІДКРИВАЄ СВОЇ ТАЄМНИЦІ.
ОКСАНА ІВАНЕНКО
«СИНИЧКА» (скорочено)
Мета: ознайомити учнів із творчістю
Оксани Іваненко; вчити правильно, свідомо та виразно читати прозові твори,
аналізувати прочитане; розвивати зв'язне мовлення, фонематичний слух, образне
мислення; виховувати бережливе ставлення до природи.
Обладнання: портрет О. Іваненко, індивідуальні
картки , ілюстрація синички, схема – опора.
Інтегрований урок
Тема уроку: Художній світ пізнавальних казок О. Іваненко із збірки «Лісові казки». Казка «Синичка».
Пристосування тварин (птахів) до різних умов існування.
Мета уроку: продовжувати знайомити
учнів із творчістю Оксани Іваненко, формувати вміння аналізувати прочитане,
вчити правильно, свідомо та виразно читати прозові твори, розвивати зв’язне
мовлення, образне мислення;виховувати турботливе ставлення до тварин.
Формувати
поняття «навколишнє середовище птахів», систематизувати знання про
пристосування тварин до різних умов життя, вчити застосовувати
набуті знання в різних життєвих ситуаціях, формувати розуміння своєї ролі в
охороні природи рідного краю, виховувати
прагнення допомагати птахам.
Обладнання:малюнки та ілюстрації птахів, картки з текстами про птахів, роздатковий
матеріал, відеофрагменти співу солов′я та синички, презентація до уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар