Увага! Увага! Спішіть-поспішайте! На наш блог ви завітайте! Щось корисне тут знайдіть й коментарі залишіть!

Конспекти уроків

3 клас

Українська мова

Тема. Антоніми. Спостереження за вживанням антонімів у тексті.

Мета: розширити знання учнів про слова, протилежні за значенням, ознайомити з терміном «антоніми», вчити добирати іменники-антоніми і використовувати їх у мовленні; 
формувати мовленнєві компетентності, збагачувати і розвивати мовлення дітей, мислення, увагу, пам'ять; 

прищеплювати любов до рідного краю, повагу і милосердя до ближнього.




 1 клас
Математика
Урок-гра "Сильна ланка"

Тема. Повторення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Мета: перевірити обсяг і якість знань учнів, удосконалювати навички швидкої лічби, закріплювати вміння розв’язувати приклади на додавання та віднімання без переходу через розряд, уточнити знання про геометричні фігури; 
розвивати математичну мову, логічне мислення, пам’ять, спостережливість; 
виховувати у дітей зацікавленість  до математичних завдань, зацікавити їх грою, виховувати дружні стосунки.




4 клас

Літературне читання

Тема:      МАРІЯ ПРИГАРА. КОЗАК ГОЛОТА 

Мета: Ознайомити учнів з творчістю української письменниці    Марії Пригари, з її твором «Козак Голота»; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; закріплювати знання учнів про минуле; вчити знаходити в структурі тексту описи, порівняння; розвивати зв’язне мовлення, творчу уяву, пам’ять; виховувати гордість за свій народ, повагу до козаків, інтерес до навчання.  



3 клас


Літературне читання

В.Сухомлинський "Дід Осінник"

Тема: Зрозумій, розкажи, фантазуй.
Матеріал до уроку. В.Сухомлинський «Дід Осінник».
 Мета: Удосконалювати навички правильного, інтонаційного,    виразного читання, поглибити    знання учнів про творчість В.О.Сухомлинського; розвивати вміння фантазувати; виховувати любов до природи.
 Обладнання: Таблиці складів для розчитування, картки-«блискавки» із словами, портрет В.О.Сухомлинського, картки з деформованим текстом.


І.Франко "Лисичка та Журавель"
Тема:  Не роби іншому того, чого сам не любиш. Іван Франко "Лисичка і   Журавель".
Мета. Ознайомити учнів із поняттям «літературна казка»;    вчити виразно інтонувати казку, правильно читати в особах, аналізувати казкові сюжети, розкривати мотиви вчинків дійових осіб, риси їх характерів. Розвивати зв’язне мовлення учнів, критичне мислення, збагачувати словниковий запас. Виховувати бажання ділитися з другом, гостинність, працелюбність, щедрість, прищеплювати доброзичливе ставлення до людей, почуття любові до рідного слова, до природи.
 Обладнання: демонстраційні картки, таблиці слів, портрет І.Я.Франка, зображення лисички і журавля, ілюстрації до казки «Лисичка і Журавель», маски лисички і журавля, картки із завданнями для роботи в групах,книжкова виставка
Тип уроку: комбінований
Форма проведення уроку: урок-подорож


                             "Добре серце і лід розтопить"
Тема: Добре серце і лід розтопить
Матеріал до уроку: В.Сухомлинський «Снігуроньчина пісня»

Мета:  вчити учнів працювати самостійно,ділити текст на частини, складати план,вдосконалювати  техніку читання розширити кругозір учнів,розвивати пізнавальні інтереси; виховувати спостережливість, чуйність, доброту.

Обладнання: ілюстрації та фотокартини із зображенням зими, презентація .


Л.Українка "Казка про Оха-Чудодія"
Тема:   Казка двері відчиняє
Матеріал до уроку: Леся Українка  «Казка про Оха-Чудотвора»
Мета: продовжити ознайомлення учнів із життям і творчістю Лесі Українки, її казками; розвивати творчу уяву, образне мислення, удосконалювати навички виразного читання поетичних творів, зв'язне мовлення; виховувати почуття любові до художнього слова,почуття доброти.



Казки українських письменників
Тема: Де живе казка.
Матеріал до уроку:  Л.Письменна «Як зажурився веселий    Казкар».
Мета: удосконалювати навички свідомого виразного
читання;вчити учнів аналізувати прочитане, 
характеризувати дійовихосіб твору; розвивати зв'язне 
мовлення, об­разне мислення; виховувати любов до 
художнього слова,почуття дружби. 


"Не будь байдужим"
Тема. Не будь байдужим.
Матеріал до уроку. Анатолій Качан «Крихта хліба», Леонід Глібов «Хто вона?».
Мета: ввести учнів у світ поезії відомого українського поета Анатолія Качана, розширити знання учнів про творчість Леоніда Глібова,  удосконалювати навички виразного читання поетичних творів; збагачувати словниковий запас учнів; учити відчувати образність художнього слова, виховувати бережливе ставлення до природи.


Конспект уроку
Презентація


О.Іваненко "Синичка"
Тема.   КОЛИ ТВІР ВІДКРИВАЄ СВОЇ ТАЄМНИЦІ.
ОКСАНА ІВАНЕНКО «СИНИЧКА» (скорочено)

Мета: ознайомити учнів із творчістю Оксани Іваненко; вчити правильно, свідомо та виразно читати прозові твори, аналізувати прочитане; розвивати зв'язне мов­лення, фонематичний слух, образне мислення; виховувати бережливе ставлення до природи.

Обладнання: портрет О. Іваненко, індивідуальні картки , ілюстрація синички, схема – опора.




Інтегрований урок
Тема уроку: Художній світ пізнавальних казок О. Іваненко із    збірки «Лісові   казки».    Казка   «Синичка». Пристосування тварин (птахів)  до різних умов існування.
Мета уроку: продовжувати знайомити учнів із творчістю Оксани Іваненко, формувати вміння аналізувати прочитане, вчити правильно, свідомо та виразно читати прозові твори, розвивати зв’язне мовлення, образне мислення;виховувати турботливе ставлення до тварин.
       Формувати поняття «навколишнє середовище птахів», систематизувати знання про пристосування тварин  до різних умов життя, вчити  застосовувати набуті знання в різних життєвих ситуаціях, формувати розуміння своєї ролі в охороні природи рідного краю, виховувати прагнення допомагати птахам.
Обладнання:малюнки та ілюстрації птахів, картки з текстами про птахів, роздатковий матеріал, відеофрагменти співу солов′я та синички, презентація до уроку.







Немає коментарів:

Дописати коментар