Увага! Увага! Спішіть-поспішайте! На наш блог ви завітайте! Щось корисне тут знайдіть й коментарі залишіть!

середа, 22 квітня 2020 р.

Христос Воскрес! 

Щирі вітання для моїх улюблених малят!

Відеоконференція о 12.00 год тут


Дистанційне навчання 22.04.2020 р.
ЯДС Чому рух є ознакою життя?
УРОКИ 2. ЗУСТРІЧ ІЗ РОДИНОЮ ВОВКІВ ВІВЧАРІВ

Привіт, друже чи подруго!
 Моя родина приїхала в гості до родичів Вівчарів і ми йдемо в гори! Я такого  ще ніколи не бачив!


КРОК 1. РОЗМИНКА



КРОК 2. ПЕРЕДБАЧАЄМО

1.Хочу тобі трохи похвалитися — я вмію чудово розгадувати ребуси. А ти? Перевіримо, у кого виходить краще!





Тут заховались  такі слова. Перевір себе

МАШИНА   ГОВЕРЛА
БУМЕРАНГ   ВОГНИЩЕ
НАПЛІЧНИК
-Ну як? Все вдалося  відгадати?
-Що ти уявляєш читаючи ці слова?
- А що означає слово БУМЕРАНГ?



Певно, ти знаєш, що бумеранг повертається до того, хто його кинув. Виявляється, такий самий закон діє і в людських стосунках.
-У кого в руках ти помічав бумеранг, друже?
-У слоника Муті! Молодець, уважний!
-Цікаво, чи зможе він цю іграшку подарувати?

2.  Сьогодні ти прочитаєш іще одну пригоду — "Зустріч з родиною вовків Вівчарів". Зачекай! Не відкривай підручник! Поміркуй, про що йтиметься у творі, прочитавши його назву та слова — відгадки ребусів.
Візьми чистий аркуш і кольорові олівці. Намалюй своє передбачення.
Можеш надіслати мені світлину з малюнком.

КРОК 3. НОВІ ПРИГОДИ РОЗПОЧИНАЮТЬСЯ!
1.Розгорни підручник на сторінці 94 . Читай мовчки або пошепки. Вмощуйся зручненько.

2. А зараз я покажу тобі Говерлу.

-Якою ти побачив/побачила Говерлу?
-Що ти знаєш про цю гору?
-Чи був/була ти на Говерлі? Розкажи про свої враження.
-Які технічні пристрої тобі потрібні, щоб розповісти, а які, щоб іще й показати світлини?

КРОК 8. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
-Що тобі вдалося сьогодні?
-Яке завдання викликало труднощі? Чому?
-Поділися своїми успіхами з рідними.

НЕ ЗАБУДЬ ПРО ФОТОЗВІТ!!!

Українська мова Види речень .с.71

ПРИГОТУЙ: ​
підручник  і   зошит
кольорові ручки та олівці
Крок 1
Розгорни зошит. Запиши
       22 квітня
Дистанційна робота
Творче завдання
-Утвори з поданих слів речення. Запиши їх
Весна, чарівна, прийшла, у , села, міста, і.
Навколо, зазеленіло, все, ожило.
Птахи, із, повернулися, країв, теплих.
-З якої літери пишемо перше слово у реченні?
-Чи потрібно ставити між словами у реченні коми?
-Що поставимо у кінці речення?

Крок 2
Сьогодні для тебе ВІДЕОУРОК 
-Натискай на перегляд  і зроби його на повний екран 
-Слухай уважно інструкції вчителя
-Відповідай на питання
-Міркуй
-Роби зупинку, коли  чуєш прохання - натискай СТОП на відео
Тисни на запис. Продовжуємо працювати



Крок 3.
Мульфільм Фіксики «ЕСЕМЕСКИ»

Крок 4. Умілі ручки

Крок 5. Перевір свої знання




Крок 6. Оціни свою роботу




Математика  Знаходження невідомого множника с.116
Крок 1. Запиши в зошиті
       22 квітня
Дистанційна робота
Продовж каліграфічно рядки чисел
2  4   6  8…..
5  10  15  20…
3   6   9   12…
-Обери з-поміж  усіх записаних чисел найбільше і найменше, обведи їх.
-За якими принципами ти продовжував рядки? Чи можемо сказати, що це результати таблиці множення чисел  2,  5,  3 ?
-Утвори з цих трьох чисел якомога більше двоцифрових чисел.


Крок 2. Відеоурок


Крок 3. Попрацюємо з підручником

-Розгорни підручник на с. 116
-Прочитай правило в рамочці.
-Спробуй  усно виконати завдання 2.
-Як ти знаходив невідомий множник?
-А тепер попрацюй над завданням 5.
-Обери будь-які два вирази.Знайди невідомий множник за зразком. Запиши у зошит.

Крок 4. Перевір свої знання



Крок 5.Оціни свою роботу


Успіхів вам, мої малята!

Працюйте на платформі 
Вчи юа


Немає коментарів:

Дописати коментар