Увага! Увага! Спішіть-поспішайте! На наш блог ви завітайте! Щось корисне тут знайдіть й коментарі залишіть!

четвер, 9 квітня 2020 р.


 Вітаю Вас, мої малята!

ЯДС   Як можна подорожувати в часі?
Крок 1. Ранкова руханка





Крок 2. Відгадайте загадки
Що біжить без опочину,
Не стає ні на хвилину.
Не старіє, не вмирає,
А все нищить, забирає?  (Час)
Що може в один і той же час
Стояти, висіти, ходити, лежати
І казати правду?  (Годинник)
Крок 3. Поміркуємо
-Що таке час? Як його виміряти?
-Чи завжди світ, природа, люди були такими як сьогодні? Чому?
-Що ти плануєш  зробити сьогодні? Це одна справа чи декілька?
-Що дозволяє нам, людям повертутись у часі назад?
-Чи траплялось так, що час для  тебе йде дуже довго або  минав дуже швидко?
-Чи вміє час бігати?
-Для чого нам фото?  Чи можна зупинити час за допомогою фотоапарата? 

-Пригадай  найяскравішу подію свого життя , напиши про неї .  
Крок 4. Вчимо час
Вчи час з Гавою


      Потренуйся:

https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/zadachi

Крок 5. Зроби годинник своїми руками


Крок 6. Оціни свою роботу
Не забудь про фотозвіт.


Україська  мова  Уживання слів-назв у поетичних творах. Порівняння. С.63-64


Крок 1. Відкрий робочий зошит і запиши
       9 квітня
Дистанційна робота
 Творче завдання
 Прочитай текст. Про що в ньому розповідається?
Випиши з тексту словосполучення: за зразком 
 Назва квітки – (запитання)  -дія 
Наприклад: Конюшина ( що робить?) рожевіє


-Скільки словосполучень у тебе вийшло?
А тепер зроби звуковий аналіз слова П’ЯТЬ

-Скільки звуків позначатиме  літера  Я  перед апострофом.

Крок 2. Зарядка для очей

Крок 3.Екскурсія у картинну галерею


-Розглянь  картини. Що на них зображено?

-Що їх поєднує?   Хто малює картини?
-Чи можна малювати словом?  Хто малює словами?
-Яка частина доби зображена на першому малюнку?  Яка на другому?
-Що можемо сказати про слова ранок-вечір?-
-Чи  можемо використати  словосполучення схід сонця, захід сонця описуючи картини?
  Придумай і запиши речення про побачене.

Крок 4.  Попрацюємо з підручником с.63-64
Попрацюй над вправою 1.
Порівняй малюнки на с. 47, 64  із тими що ти бачив щойно.
-Що між ними спільного?
-Прочитай вірш для себе. 
Уяви, що ти –диктор телебачення. Почитай ще раз.
Виконай завдання після вірша.

Крок 5.  Відпочинь. Попий води.

Крок 6.Перевір себе
Оціни свої знання з теми. Дай письмово відповіді на запитання.
Виконай тестування

Крок 7. Оціни свою роботу

 Урок закінчено! Відпочивай!
Попрацюй  на порталі Мій клас   https://miyklas.com.ua/  

Фізкультура



Немає коментарів:

Дописати коментар