Увага! Увага! Спішіть-поспішайте! На наш блог ви завітайте! Щось корисне тут знайдіть й коментарі залишіть!

пʼятниця, 24 квітня 2020 р.

Доброго ранку і доброго здоров`я усім!

Пролетів ще один тиждень нашого дистанційного навчання.

Відеоконференціяо 12.00 год тут



ЯДС   ВЧИМОСЯ ПРОВОДИТИ МАЙСТЕР-КЛАС. ПІДВОДИМО ПІДСУМКИ МІСЯЦЯ.
Привіт,  друже чи подруго!
Сьогодні ми намалюємо неймовірне пальчикове дерево та влаштуємо майстер-клас із виготовлення паперових скульптур. А ще — буде сюрприз!



КРОК 1. РОЗМИНКА
1.   Спочатку — руханка!






 2.Розглянь календар на квітень. Дай письмово
 відповіді на мої запитання.


-Яке сьогодні число?
-Це число одноцифрове чи двоцифрове?
-Скільки у ньому десятків, а скільки одиниць?
-Як розкласти це число на суму розрядних доданків?
-Яке число отримаємо, якщо подане число збільшити на 10?

Тобі вдалося впоратися із завданням! Супер!

-Не забувай про ФОТОЗВІТ для мене!



КРОК 2. ЯК ПРИБОРКАТИ НЕСЛУХНЯНУ ТЕХНІКУ?

От, халепа…. Мій смартфон "завис" і не реагує на мої дії, а мені ж треба робити завдання, фотографувати. Що ти можеш мені порадити?



1.   Виконай завдання  1





Тепер усе добре — несправність усунуто. Ніщо не може зіпсувати мій настрій сьогодні!

КРОК 3. ЯК ОРГАНІЗУВАТИ МАЙСТЕР-КЛАС

1.Сьогодні я влаштую майстер-клас для родичів. До цієї події я ретельно готувався: записував відео, переглядав його декілька разів, бачив, на що треба звернути увагу. Та може, я чогось не знаю?
-Якими цифровими пристроями ти порадиш мені скористатися? Чому? Обґрунтуй свій вибір.

2.Виконай завдання 2


 Усе готове! Стань учасником  мого майстер-класу. Для цього розгорни підручник на сторінці 96 і виконай завдання 6.




-А який майстер-клас можеш влаштувати ти?
-Які фігури у тебе вийшли? Цікаво подивитися?

-Чекатиму фото


КРОК 4. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ



Українська мова Розповідні речення.
Дмитро Кузьменко Загадкова історія с.73-74
Приготуй:
-зошит, ручку,олівець
-підручник
Вчись:
-крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно
-розпізнавати розповідні речення
-слухати  того, хто читає
-читати для себе або для когось і розуміти про що читаєш
-записувати речення. що відповідають змісту тексту
-самостійно створювати  письмові висловлювання
Крок 1. Розгорни зошит . Запиши
  24 квітня
Дистанційна робота
Словниковий диктант

-Продиктуй та запиши 15 різних слів.
-Придумай із деякими з них речення.

Розповідне, питальне, спонукальне


Крок 2. Розгорни підручник на с.73 .
-прочитай питання
-поміркуй над ними
-постав на вибір ці питання батькам Тобі цікава їх думка?

1.Готуйся до читання оповідання

УВІМКНИ ВІДЕО
розчитайся за голосом, що на відео
слідкуй очима та слухай текст

Читай текст  (обери спосіб для першого читання )
1 спосіб: слухай ще раз відео, зупиняй і проговорюй (перечитуй)
2 спосіб: читай сам, зупиняйся і перечитуй важкі слова
3 спосіб: читай за кимось  з рідних, зупиняйся і проговорюй (перечитуй)
4. Поміркуй над ТРЬОМА питаннями, що після тексту ​









Крок 3. Перевір свою уважність під час читання

1.Пройди тест, знайди відповідь


2.Випиши з тексту 3 розповідних речення
3.Випиши речення з поданих, які відповідають змісту тексту
(с.74)









-Не забудь про ФОТОЗВІТ





Математика Знаходження невідомого діленого с.117

Крок 1. Запиши у зошиті
  24 квітня
Дистанційна робота
Продовж рядки чисел
5    10    15    20 …… 
1         2    3    4……
3         6      9   12   …

Математичний диктант
-сума чисел 45 і 35
-добуток чисел 4 і 8
-запиши число, у якому 5 дес.    7 од.
-5 збільшити у 7 разів
-суму чисел 25 і 5 зменш у 5 разів

Крок 2. Дивись відео та виконуй вказівки


Крок 3. Перевір себе



Успіхів, мої працьовиті бджілки!




Немає коментарів:

Дописати коментар