Увага! Увага! Спішіть-поспішайте! На наш блог ви завітайте! Щось корисне тут знайдіть й коментарі залишіть!

четвер, 23 квітня 2020 р.

Привіт! Привіт!  Мої працьовиті бджілки!

ЯДС  Як рухова активність впливає на здоров’я?

        Привіт, друже чи подруго! Продовжуємо нашу    мандрівку!
-Але для початку потрібно розім’ятись.

КРОК 1. РОЗМИНКА




-З якими відомими людьми ти виконував цю руханку?

-Правильно  з гімнасткою Анною Різатдіновою та співаком Артемом Півоваровим.






КРОК 2. ПРИГАДАЄМО ПОХІД НА ГОВЕРЛУ

1.Пригадай похід на Говерлу і встанови послідовність.
Запиши порядок подій на аркуші.


2.Розгорни    підручник  на сторінці 95 

і виконай завдання 1.


-Які ще цікаві та корисні справи ти можеш порадити зробити?


КРОК 3. НАВЧАЮ ГРАТИ

Іноді тобі стає сумно?  Я тебе прекрасно розумію… Карантин. Не можна покататися на велосипеді чи поганяти разом із друзями м'яча. Але є багато різних рухливих ігор, у які можна пограти вдома.



КРОК 4.Прийшла весна 

Розгорни  підручник на сторінці 95 і виконай 

завдання 2 і 3.


  Хвилина релаксації



-Намалюй на аркуші паперу свої перші весняні враження.
-Які барви ти вибереш для цього? 

Не забудь про ФОТОЗВІТ



Ось такий вигляд має навесні пустеля   Намакваленд  на моєму рідному континенті. Правда,красиво?




КРОК 5. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ


Урок завершено!
-Що тебе сьогодні найбільше вразило?
-Як думаєш, чи сумує Муті за Африкою?

-Як йому можна допомогти?


Українська мова  Розповідні речення с.72

ПРИГОТУЙ:
підручник  і   зошит
кольорові ручки та олівці

ВЧИСЬ:
·         крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно 
·         розрізняти розповідні речення 
·         утворювати розповідні речення
·         розвивати мовлення
·         створювати письмові висловлювання 

Крок 1 Розгорни зошит. Запиши
       
         23 квітня
Дистанційна робота
Придумай і запиши 3 речення:

 розповідне, питальне, спонукальне

Сфотографуй мені свої речення

Сьогодні для тебе ВІДЕОУРОК 
Крок 2
-Натискай на перегляд  і зроби його на повний екран  
-слухай уважно інструкції вчителя
-відповідай на питання
-міркуй
-роби зупинку, коли  чуєш прохання, натискай СТОП на
відео і працюй у зошитах




Завітай на YouTube канал зоопарку Сан-Діє́го ! Заходь!


ШАБЛОНИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ  РОЗПОВІДІ  "ЕКСКУРСІЯ ДО ЗООПАРКУ" 



Крок 3. Оціни свою роботу


Математика Тренувальні вправи

Крок 1 Розгорни зошит. Запиши
        23 квітня
Дистанційна робота

Математика самостійно
-Запиши результати множення числа 5 та числа 3
-Обери найбільше та найменше число

Потренуй свою пам’ять!


Графічний диктант

Перевір  себе:

 


-Чого не вистачає твоєму автомобілю? Домалюй!
-Йому потрібно їхати , а дороги нема . Давай її зробимо.
-Чи  це може бути відрізок? А промінь?
-Побудуй пряму.

1. Самостійна робота. Тестування
1 варіант
1) Познач правильний варіант значення виразу: 25 : 5 + 19.
а) 5;           
б) 24;         
в) 23.
2) Устав пропущене число: 7 + 7 + 7 = 7 ∙ [  ].
а) 3;           
б) 4;           
в) 7.
3) Знайди і підкресли «зайве» число.
7; 14; 21; 28; 35; 38; 42; 49; 56; 63.
4) У якому прикладі припустилися помилки?
а) 65 - 40 :  5 = 5;
б) (80 - 66) : 2 = 7;
в) 70 - 24 : 6 = 66.
5) Розв’яжи приклад, в якому невідомий множник.
а) [  ] + 7 = 28     
б) 7 ∙ [  ] = 28      
в) 35 – [  ] = 28
6) Братові 7 років, а сестра в три рази старша. Скільки років сестрі?
а) 21;         
б) 10;         
в) 17.
8) Котру годину показує годинник?





а) 9 год 55 хв;
б) 8 год 55 хв;                      
в) 9 год 05 хв.



Успіхів Вам, мої працьовиті бджілки! 

До зустрічі!

Немає коментарів:

Дописати коментар