Увага! Увага! Спішіть-поспішайте! На наш блог ви завітайте! Щось корисне тут знайдіть й коментарі залишіть!

пʼятниця, 17 квітня 2020 р.

Вітаю Вас, мої працьовиті бджілки!

 Математика   Кратне порівняння чисел с. 114
Крок 1. Пишемо у зошит  
        17 квітня
  Дистанційна робота
Математичний диктант
Записуй вирази і обчислюй.  Пригадай!
Сума-це додати.   Різниця-відняти.
Добуток-помножити.   Частка-поділити.

Математика самостійно.
Відступи 3 клітинки зліва, 7 клітинок зверху, постав крапочку і починай малювати: 1 клітинка вправо, 1 клітинка вверх, 3 клітинки вправо, 2 клітинки вверх, 1 клітинка вправо, 1 клітинка вверх, 2 клітинки вправо, 1 клітинка вверх, 3 клітинки вправо, 2 клітинки вниз, 2 клітинки вліво, 1 клітинка вниз, 1 клітинка вліво, 1 клітинка вниз, 5 клітинок вправо, 1 клітинка вниз, 3 клітинки вліво, 1 клітинка вниз, 9 клітинок вліво.

Перевір себе

Крок 2.   Подивись відео


Крок 3. Працюємо з підручником
Розгорни підручник на с. 114
Прочитай тему уроку. Чи порівнювали ми числа?
-Ми дізнавались НА СКІЛЬКИ БІЛЬШЕ ЧИ МЕНШЕ ЧИСЛО
-Яку дію виконували?   ВІДНІМАЛИ
-А сьогодні будемо дізнаватись У СКІЛЬКИ РАЗІВ БІЛЬШЕ ЧИ МЕНШЕ
-Будемо  ДІЛИТИ
Прочитай правило. Чи розумієш його?
Працюємо із задачами 3.
-Що означає дужка? Потрібно порівнювати.
-Ми бачимо слово У ? . Тобто у скільки разів більше.
-Якою дією будемо розв1язувати задачу?  Дією ділення.
Придумай свою задачу. Пам’ятай, числа потрібно підібрати такі, щоб їх можна було поділити.
-Я би взяла 24 і 4. А ти?

Крок 4. Відпочинь.  Попий води. 



Крок 5.  Тренуємося.
1.Виконай завдання 6.
-Тобі потрібно приготувати лінійку.
Побудуй відрізок у зошиті. Виміряй довжину відрізка АМ.
-Якою дією будеш розв’язувати задачу?
2.Виконай тести
Не забудь вказувати Прізвище та ім’я
3. Подивись відеопояснення.
Запиши одну із розв’язаних задач у зошит.


Крок 6.  Повтори усе спочатку. Оціни свою роботу

Українська мова  Поняття про речення с. 70
Приготуй :
-зошит , ручку, гарний настрій
-виконуй усі завдання за порядком
-зосереджено і уважно читай текст
-пиши розбірливо і охайно

Крок 1. Розгорни робочий зошит і запиши
         17 квітня
Дистанційна робота
Звук  літера  слово  словосполучення  речення
-Як гадаєш про що ми будемо сьогодні говорити? Даайте міркувати , про що ми вчили на минулих уроках? Про слова
-Сьогодні поговоримо про речення.
-А що таке речення?

Крок 2. Переглянь відео.


Крок 3.Попрацюємо з підручником
Вправа1
-Хто з дітей записав речення?  Запиши це речення в зошиті.
Вправа 3
-Виконай цю вправу самостійно. Що потрібно змінити, щобб усі слова були пов’язані у реченні.

Крок 5. Відпочинь. Попий води.

Послухай казочку про речення

Крок 6. Перевір себе
Попрацюй над вправою 4 с.70. Спочатку усно встанови межі речень.
-Скільки речень в тебе вийшло.
-Запиши їх. Пам’ятаючи про усі правила
Крок 7 . Оціни свою роботу

  Успіхів, мої малята.
        Вдалих вихідних!


Немає коментарів:

Дописати коментар