Математика
Кратне порівняння чисел с. 114
Крок 1. Пишемо у зошит
17
квітня
Дистанційна робота
Математичний диктант
Записуй вирази і
обчислюй. Пригадай!
Сума-це додати. Різниця-відняти.
Добуток-помножити. Частка-поділити.
Математика самостійно.
Відступи 3 клітинки зліва, 7 клітинок
зверху, постав крапочку і починай малювати: 1 клітинка вправо, 1 клітинка
вверх, 3 клітинки вправо, 2 клітинки вверх, 1 клітинка вправо, 1 клітинка
вверх, 2 клітинки вправо, 1 клітинка вверх, 3 клітинки вправо, 2 клітинки вниз,
2 клітинки вліво, 1 клітинка вниз, 1 клітинка вліво, 1 клітинка вниз, 5
клітинок вправо, 1 клітинка вниз, 3 клітинки вліво, 1 клітинка вниз, 9 клітинок
вліво.
Перевір себе
Крок 2. Подивись
відео
Крок 3. Працюємо з підручником
Розгорни підручник на с. 114
Прочитай тему уроку. Чи порівнювали ми числа?
-Ми дізнавались НА СКІЛЬКИ БІЛЬШЕ ЧИ МЕНШЕ ЧИСЛО
-Яку дію виконували? ВІДНІМАЛИ
-А сьогодні будемо дізнаватись У
СКІЛЬКИ РАЗІВ БІЛЬШЕ ЧИ МЕНШЕ
-Будемо ДІЛИТИ
Прочитай правило. Чи розумієш його?
Працюємо
із задачами 3.
-Що означає дужка? Потрібно порівнювати.
-Ми бачимо слово У ? . Тобто у скільки разів більше.
-Якою дією будемо розв1язувати задачу? Дією ділення.
Придумай свою задачу. Пам’ятай, числа потрібно
підібрати такі, щоб їх можна було поділити.
-Я би взяла 24 і 4. А ти?
Крок 4. Відпочинь.
Попий води.
Крок 5.
Тренуємося.
1.Виконай
завдання 6.
-Тобі потрібно приготувати лінійку.
Побудуй відрізок у зошиті. Виміряй довжину відрізка
АМ.
-Якою дією будеш розв’язувати задачу?
2.Виконай
тести
Не
забудь вказувати Прізвище та ім’я
3.
Подивись відеопояснення.
Запиши
одну із розв’язаних задач у зошит.
Крок 6. Повтори
усе спочатку. Оціни свою роботу
Українська мова Поняття
про речення с. 70
Приготуй :
-зошит , ручку, гарний
настрій
-виконуй усі завдання за порядком
-зосереджено і уважно читай текст
-пиши розбірливо і охайно
Крок 1. Розгорни робочий
зошит і запиши
17 квітня
Дистанційна робота
Звук літера слово словосполучення
речення
-Як гадаєш про що ми будемо сьогодні
говорити? Даайте міркувати , про що ми вчили на минулих уроках? Про слова
-Сьогодні поговоримо про речення.
-А що таке речення?
Крок 2. Переглянь відео.
Крок 3.Попрацюємо з підручником
Вправа1
-Хто з дітей
записав речення? Запиши це речення в
зошиті.
Вправа 3
-Виконай цю вправу
самостійно. Що потрібно змінити, щобб усі слова були пов’язані у реченні.
Крок 5. Відпочинь. Попий води.
Послухай казочку про
речення
Крок 6. Перевір себе
Попрацюй над вправою 4 с.70. Спочатку усно встанови
межі речень.
-Скільки речень в тебе вийшло.
-Запиши їх. Пам’ятаючи про усі правила
Крок 7 . Оціни свою роботу
Успіхів, мої малята.
Вдалих вихідних!
Немає коментарів:
Дописати коментар