Привіт! Привіт!
Привіт, мої працьовиті бджілки-трудівниці.
Продовжуємо наше карантинно-дистанційне навчання!
Відеоконференція о 12.00 год тут
ЯДС Урок 1. Весняні зміни у природі. Дбаємо про своє
здоров`я.
Привіт,
друже чи подруго! Розпочався новий тиждень і ми далі досліджуємо "Рух і
час". Я радію нашій новій зустрічі! Я стільки цікавого для тебе знайшов на
вихідних! Швидше розпочинаймо!
До речі, у мене з`явився помічник. Ти знаєш його?
Це –Капітошка! Він подорожуватиме цього тижня разом з
нами.
КРОК 1 РОЗМИНКА
1.Спочатку руханка!
Підготуй дві цеглинки LEGO. Якщо ж у тебе вдома їх немає — використай ложки,
маленькі м'ячики тощо.
2.Пограймо гру «КУБИК ЗАПИТАНЬ»
Кинь гральний кубик і дай відповідь на те запитання,
номер якого випаде на грані. До гри можеш залучити рідних.
Розпочинай!
1.У якій африканській країні живе родина слоників?
2. На якому
транспортному засобі їхали Хоботовичі зі свого містечка?
3.У якому готелі Львова зупинилися слони?
4.Чим дібрались Хоботовичі до міста Яремче?
5.Що подарував Муті Влодкові?
6. Які запитання поставив Хоботовичам посол?
3.Попрацюй із цікавими завданнями.
-Виконай ці завдання письмово на аркуші. Ми будемо
звітуватися на нашій інтерактивній панелі.
Крок 2.
Подорожуємо у весняну природу
1.Пригадай зміни, які відбуваються у живій та неживій
природі весною.
Переглянь відео.
2. Зобрази усе, що ти пригадав чи дізнався на аркуші у
двох колонках
Зміни у
живій природі
|
Зміни у
неживій природі
|
3. Перевір себе. Виконай тест.
-Можливо у тебе виникло бажання ще щось дописати на
аркуші, те що ти щойно згадав.
Крок 3. Зарядка
для тіла і мозку
Виконай вправи, які тренують водночас і тіло, і мозок. Ти
можеш робити це разом із рідними! Нагадую: кожну вправу треба виконати 8-10
разів.
Вправа 1.
"Вухо-ніс"
Пальцями правої руки доторкнися до носа, а лівою рукою
візьми себе за праве вухо. Потім плесни в долоні і поміняй положення рук: ліва
— на ніс, права — на ліве вухо.
Не одразу вийшло? Не розчаровуйся! Якщо щодня
тренуватися, обов'язково буде гарний результат.
Крок 4. Весна-днем
красна
1.Пригадай назви весняних місяців.
Запам`ятай : весну поділяють на три періоди:
рання весна — весна
світла,
справжня весна — весна
води,
розквіт весни — зелена
весна.
Крок 5. Переглянь
відео
-Про який місяць розповідала тітонька Сова?
-Який це період весни?
Правильно, ВЕСНА ВОДИ.
Крок 6. Картинка
–антистрес
-Створи свої версії картинок,що асоціюватимуться з
квітнем. Спочатку використовуй чорну кулькову ручку. А потім додай кольорів
Крок 7. Пригадай
усе спочатку
-Підсумуй, чого ти навчився/навчилася сьогодні.
-Чекатиму на тебе завтра. Бувай!
Не забудь про ФОТОЗВІТ
Українська мова Питальні речення с.75
Приготуй:
-зошит, ручку,олівець,
лінійку
-підручник
Вчись:
-крокувати за
інструкціями уроку і читати їх уважно
-розпізнавати розповідні,
питальні спонукальні речення
-читати для себе або для
когось і розуміти про що читаєш
Крок 1. Розгорни зошит . Запиши
27 квітня
Дистанційна робота
Словниковий диктант
-Знайди у диктанті
слово, яке означає власну назву.
-Підкресли це слово червоним олівцем однією
лінією.
-Відшукай слово із
подовженим звуком.
-Підкресли його зеленим
олівцем . Користуйся при цьому лінійкою.
Крок 2. Поміркуй
1.Розпізнаємо речення
-Розглянь малюнок. Читай
питання та обмірковуй відповіді на них
-Що відбувається? Чому
ти так думаєш?
-Чи міг ти зустріти цю
тварину у зоопарку? Чому? А де вона живе насправді?
-Як би ти назвав цю
картину, якби був художником? Чому?
-Що ти знаєш про жирафа?
-Уважно ще раз глянь на
речення, що біля малюнку
-Що у них спільного?
-Як ми називаємо такі
речення?
-Пригадай, що таке
питальне речення?
2.Перевір себе.
Прочитай визначення у
підручнику на с.75
3.Пофантазуй
-Придумай і запиши
свої 2 -3 запитання до картини.
Крок 3. Стоп урок.
Відпочинь, попий води
Крок 4.Працюємо з підручником
-Прочитай 2 рядок
самостійно. Зважай на розділові знаки у кінці речення.
2. Попрацюй над вправою
2.
-Наголошуй виділене
слово.
-Запиши на вибір питання
та відповідь до нього.
Крок 5. Перевір себе
-Виконай вправу 4
на с. 75 .Запиши 3 питальні
речення та дай відповіді на них
Крок 6. Оціни свою роботу.
Не забудь про ФОТОЗВІТ
Математика Розв`язування задач різними способами с.119
Крок 1. Запиши у зошиті
27 квітня
Дистанційна робота
1.-Запиши каліграфічно
числа ,які є результатом обчислення поданих виразів.
-Пиши старанно у одному
рядку. Обери найбільше та найменше число.
-Запиши по три вирази,
як це число можна утворити.
2. Математика самостійно
-Побудуй квадрат та
прямокутник. Назви їх. Обчисли периметр різними способами.
Крок 2. Переглянь відео
Для тебе відео урок.
-Слухай інструкції ,натискай
на СТОП, коли потрібно щось записати.
Крок 3. Оціни свою роботу .
Завершуй роботу на
платформі Вчи юа
Математичні цікавинки
https://learning.ua/matematyka/druhyi-klas/lohichni-zavdannia
https://www.youtube.com/watch?v=8CxIfIhX7Ns&list=PLWifnxrfiSt2uHZpp3tl792inokbxK-3j&index=55&t=0s
ЯДС Урок 2 Що непідвладне часові?
https://www.youtube.com/watch?v=8CxIfIhX7Ns&list=PLWifnxrfiSt2uHZpp3tl792inokbxK-3j&index=55&t=0s
Немає коментарів:
Дописати коментар