Увага! Увага! Спішіть-поспішайте! На наш блог ви завітайте! Щось корисне тут знайдіть й коментарі залишіть!

середа, 29 квітня 2020 р.

Доброго ранку бджолиній родині!

Конференція о 10.00 год  тут


ЯДС  Рух  і час.Тварини навесні.
Безпечний інтернет
Привіт друже чи подруго! Розпочинаємо новий день! Сьогодні в нас нова, дуже загадкова пригода. У Муті важливі переговори. Він спілкуватиметься онлайн із своїми родичами, а я подорожуватиму із вами.


КРОК 1. РОЗМИНКА

1.Найперше — розминка! Руханка!

-Ви протягом місяця подорожували з Хоботовичами.Зроби для них фото колаж.
2.Пригадай та намалюй  родину  Муті.





3. Переглянь відео. Виконай завдання 2


-А чи знаєш ти про правила спілкування у мережах інернету.
-У якій програмі ти спілкуєшся зі своїми однокласниками?
-Чи спілкуєшся ти з незнайомцями у віртуальних іграх?
-ЗАПАМ`ЯТАЙ!  Це дуже небезпечно.
Дотримуйся правил особистої безпеки.







КРОК 2.ПОДОРОЖУЄМО У ВЕСНЯНУ ПРИРОДУ
1.Пригадай назви весняних місяців.
-Які три періоди весни ти знаєш?
-Назви зміни, які відбуваються у житті рослин?

2.Дивись відео урок.


3. Про які групи тварин ти дізнався із відео.
Опиши весняні зміни у житті комах, птахів,  риб  та  звірів.
Комахи
Птахи
Риби
Звірі





4. Пригадай назви комах


КРОК 4. Повтори усе спочатку
-Що нового ти дізнався?
-Що запам`яталось найбільше?
-Не забудь про фото звіт.



Українська мова   Питальні речення. Діалог. С. 77.

ПРИГОТУЙ:
підручник  і   зошит
кольорові ручки та олівці
ножиці, клей, кольорові олівці
ВЧИСЬ
-розрізняти розповідні речення
-утворювати розповідні речення
-розвивати мовлення
-створювати письмові висловлювання

 Крок 1. Запиши в зошит
    29 квітня
Дистанційна робота
Творче завдання


-Підкресли питальне речення?
-Про кого йде мова у тексті?
- Де живе їжачок?
-До якої групи тварин відноситься?
-Це свійська чи дика тваринка?
Зроби звуковий аналіз слова   ЇЖАК.
-Скільки звуків позначає літера Ї ?
-А яка твоя улюблена тваринка? Може їх декілька.
-Запиши. Запитай у батьків про їхніх улюблених тварин.

Крок 2. Відеоурок
-натискай на перегляд  і зроби його на повний екран 
-слухай уважно інструкції вчителя
-відповідай на питання, міркуй
-роби зупинку, коли  чуєш прохання,
-натискай СТОП на відео і працюй у зошитах







Крок З. Твій діалог-комікс
Придумай свій діалог. Герої теж будуть твоїми.
-Намалюй, напиши , наклей, зніми відео - ці слова твої помічники у виконанні цього завдання.
Крок 3. Оціни свою роботу

НЕ ЗАБУДЬ ПРО ФОТОЗВІТ


Математика  Завдання Бджілки-трудівниці  с.118

Крок 1. Розгорни зошит. Запиши.
     29 квітня
Дистанційна робота
Математика самостійно


 Малюємо по клітинках
-Хто це? Спробуй намалювати по клітинках у зошиті. Дай кольорів своїй бджілці





-Це бджілка-трудівниця. Сьогодні підготувала для вас цікаві завдання.

Крок 2 . Попрацюємо з підручником
-Розгорни підручник на с.118
Сьогодні з бджілкою будемо пригадувати вивчене.

Попрацюємо над Задачею 1.
-Прочитай задачу.


-Скільки метрів бамбука витратили на дві вудки? Що сказано про вудки?
-Правильно, вони однакові.
-Скільки метрів потрібно для однієї вудки?
- А скільки для 5 таких вудок.
-Запиши розв`язання виразом.

Виконаємо завдання 2.
-Пригадай: що таке радіус кола? Діаметр кола.


-Чи можемо сказати, що діаметр-це 2 радуси.
-Пригадай 10 см=1 дм


Завдання 3 виконай усно



Крок 3. Завдання за вибором
-Виконай одне завдання за вибором із тих,що залишились.
-Бджілка оголошує конкурс на кращий малюнок по клітинках.
Долучайся.




Крок 4. Оціни свою роботу.


Успіхів вам усім. Бережіть своє здоров`я!


Немає коментарів:

Дописати коментар