Доброго ранку бджолиній родині!
Конференція о 10.00 год тут
ЯДС Рух і час.Тварини навесні.
Безпечний інтернет
Привіт друже чи подруго! Розпочинаємо новий день!
Сьогодні в нас нова, дуже загадкова пригода. У Муті важливі переговори. Він
спілкуватиметься онлайн із своїми родичами, а я подорожуватиму із вами.
КРОК 1. РОЗМИНКА
1.Найперше — розминка! Руханка!
-Ви протягом місяця подорожували з Хоботовичами.Зроби для
них фото колаж.
2.Пригадай та намалюй родину
Муті.
3. Переглянь відео. Виконай завдання 2
-А чи знаєш ти про правила спілкування у мережах
інернету.
-У якій програмі ти спілкуєшся зі своїми однокласниками?
-Чи спілкуєшся ти з незнайомцями у віртуальних іграх?
-ЗАПАМ`ЯТАЙ! Це дуже
небезпечно.
Дотримуйся правил
особистої безпеки.
КРОК 2.ПОДОРОЖУЄМО
У ВЕСНЯНУ ПРИРОДУ
1.Пригадай назви весняних місяців.
-Які три періоди весни ти знаєш?
-Назви зміни, які відбуваються у житті рослин?
2.Дивись відео урок.
3. Про які групи тварин ти дізнався із відео.
Опиши весняні зміни у житті комах, птахів, риб та звірів.
Комахи
|
Птахи
|
Риби
|
Звірі
|
4. Пригадай назви комах
КРОК 4. Повтори
усе спочатку
-Що нового ти дізнався?
-Що запам`яталось найбільше?
-Не забудь про фото звіт.
Українська мова Питальні речення. Діалог. С. 77.
ПРИГОТУЙ:
підручник і зошит
кольорові ручки та олівці
ножиці, клей, кольорові олівці
ВЧИСЬ
-розрізняти розповідні речення
-утворювати розповідні речення
-розвивати мовлення
-створювати письмові висловлювання
Крок
1. Запиши в зошит
29
квітня
Дистанційна робота
Творче завдання
-Підкресли питальне речення?
-Про кого йде мова у тексті?
- Де живе їжачок?
-До якої групи тварин відноситься?
-Це свійська чи дика тваринка?
Зроби звуковий аналіз слова ЇЖАК.
-Скільки звуків позначає літера Ї ?
-А яка твоя улюблена тваринка? Може їх декілька.
-Запиши. Запитай у батьків про їхніх улюблених тварин.
Крок 2. Відеоурок
-натискай на перегляд
і зроби його на повний екран
-слухай уважно інструкції вчителя
-відповідай на питання, міркуй
-роби зупинку, коли
чуєш прохання,
-натискай СТОП на відео і працюй у зошитах
Крок З. Твій
діалог-комікс
Придумай свій діалог. Герої теж будуть твоїми.
-Намалюй, напиши , наклей, зніми відео - ці слова твої
помічники у виконанні цього завдання.
Крок 3. Оціни свою
роботу
НЕ
ЗАБУДЬ ПРО ФОТОЗВІТ
Математика Завдання
Бджілки-трудівниці с.118
Крок 1. Розгорни зошит. Запиши.
29 квітня
Дистанційна робота
Математика самостійно
Малюємо по клітинках
-Хто
це? Спробуй намалювати по клітинках у зошиті. Дай кольорів своїй бджілці
-Це бджілка-трудівниця. Сьогодні підготувала для вас
цікаві завдання.
Крок 2 .
Попрацюємо з підручником
-Розгорни підручник на с.118
Сьогодні з бджілкою будемо пригадувати вивчене.
Попрацюємо над
Задачею 1.
-Прочитай задачу.
-Скільки метрів бамбука витратили на дві вудки? Що
сказано про вудки?
-Правильно, вони однакові.
-Скільки метрів потрібно для однієї вудки?
- А скільки для 5 таких вудок.
-Запиши розв`язання виразом.
Виконаємо
завдання 2.
-Пригадай: що таке радіус кола? Діаметр кола.
-Чи можемо сказати, що діаметр-це 2 радуси.
-Пригадай 10 см=1 дм
Завдання 3
виконай усно
Крок 3. Завдання
за вибором
-Виконай одне завдання за вибором із тих,що
залишились.
-Бджілка оголошує конкурс на кращий малюнок по клітинках.
Долучайся.
Крок 4. Оціни свою
роботу.
Немає коментарів:
Дописати коментар