Привіт , мої любі малята!
Як ваше здоров'я? Надіюся, все в нормі.
Продовжуємо працювати
ЯДС Як планувати свій час?https://svitdovkola.org/2/lessons/30.4-5
Українська мова
Розвиток зв’язного мовлення с.69
Приготуй :
-зошит , ручку, гарний
настрій
-виконуй усі завдання за порядком
-зосереджено і уважно читай текст
-пиши розбірливо і охайно
Крок 1. Розгорни робочий зошит і запиши
15 квітня
Дистанційна робота
1.Знайди в ряді літер п'ять різних
вітань. Запиши їх каліграфічно.
впривітдобрийлденьнедоброгоранкубвітаюідобрийувечір
впривітдобрийлденьнедоброгоранкубвітаюідобрийувечір
Обведи
вітання, яке можна використовувати в колі близьких і друзів,
але недоречно зі старшими й малознайомими людьми.
2.Поглянь
на текст. Прочитай його.
-Він з книги чи журналу?
-Що допомогло тобі здогадатися?
-Це вірш чи оповідання?
-Хто є автором цього твору?
-Хто пише вірші, а хто оповідання?
-Випиши службові слова.
-Чому автор вірша назвав вітра
листоношею? Що робить листоноша?
-Які бувають листи? А який лист
електронний?
Крок 2. Попрацюємо з
підручником с.69
-Поглянь на
тему сьогоднішнього уроку.
РОЗВИТОК
ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ЗАПРОШЕННЯ.
-Для чого
нам запрошення? Логічно, щоб когось запросити.
-На яку
подію ви б запросили до себе друзів, рідних? Поміркуйте.
Крок 3.Відпочинь. Попий води.
Крок 4. Працюємо з
підручником с.69
-Зверни увагу з яких частин
складається запрошення.
-Обов’язково має бути звертання,
тобто до кого ми звертаємось, кого запрошуємо.
-Обов’язково вкажи місце та час.
-Підпиши, хто запрошує.
Прочитай запрошення в підручнику.
-А тепер придумай своє. Виготов
запрошення сам.
Підпиши. Воно має бути неабияке.
Творче і незвичайне.
УДАЧІ! НЕ
ЗАБУДЬ ПРО ФОТОЗВІТ!
Крок 5. Оціни свою роботу.
Урок закінчено!
·
Що важливого про написання
запрошення ти дізнався/дізналася?
·
Яке завдання було складно
виконувати? Чому?
·
Про що хочеться дізнатися
більше? Як це можна зробити?
Бувай! До зустрічі!
Математика Таблиці множення і
ділення чисел. Взаємозв’язок дії множення та ділення
Прочитай девіз нашого уроку.
• Знання збираються по краплині, як вода в долині.
Крок 1. Розгорни робочий зошит і запиши
15 квітня
Дистанційна робота
Каліграфічна хвилинка.
— Запишіть двоцифрові числа у порядку
спадання, збільшуючи на 10. 65; 20; 10; 2.
— Запишіть двоцифрові числа у порядку
зростання, зменшуючи на 10. 2; 10; 20; 65.
Математика самостійно.
1. Обчислити.
2 ∙ 4 ∙ 8 2 ∙ 3 ∙ 9
30 : 6 + 42 40 : 5 + 12
2.Розв’яжіть задачі.
Петрик знайшов 18 грибів, а Оленка —
у 3 рази менше. Скільки всього грибів знайшли діти?
Лялька коштує 45
грн, а конструктор — у 5 разів дешевший. Скільки коштують лялька і конструктор
разом?
3. Знайдіть периметр
прямокутника зі сторонами 4 см і 3 см.
Побудуйте цей
прямокутник.
Крок 2. Перевір та оціни свою роботу
-Як
тобі працювалось?
Крок 3. Тренуємо свій розум
-Повторюємо табличку множення та ділення чисел від 2 до 5
Працюй на платформі ВЧИ ЮА
Немає коментарів:
Дописати коментар