Увага! Увага! Спішіть-поспішайте! На наш блог ви завітайте! Щось корисне тут знайдіть й коментарі залишіть!

середа, 15 квітня 2020 р.

Привіт , мої любі малята!
Як ваше здоров'я? Надіюся, все в нормі.
Продовжуємо працювати

  ЯДС   Як планувати свій час?

https://svitdovkola.org/2/lessons/30.4-5


Українська мова    Розвиток зв’язного мовлення с.69
Приготуй :
-зошит , ручку, гарний настрій
-виконуй усі завдання за порядком
-зосереджено і уважно читай текст
-пиши розбірливо і охайно
Крок 1. Розгорни  робочий зошит і запиши
         15 квітня
Дистанційна робота
1.Знайди в ряді літер п'ять різних вітань. Запиши їх каліграфічно.
впривітдобрийлденьнедоброгоранкубвітаюідобрийувечір
Обведи вітання, яке можна використовувати в колі близьких і друзів, але недоречно зі старшими й малознайомими людьми.
2.Поглянь на текст. Прочитай його.


-Він з книги чи журналу?
-Що допомогло тобі здогадатися?
-Це вірш чи оповідання?
-Хто є автором цього твору?
-Хто пише вірші, а хто оповідання?
-Випиши службові слова.
-Чому автор вірша назвав вітра листоношею? Що робить листоноша?
-Які бувають листи? А який лист електронний?


Крок 2. Попрацюємо з підручником с.69
-Поглянь на тему сьогоднішнього уроку.
РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. ЗАПРОШЕННЯ.
-Для чого нам запрошення? Логічно, щоб когось запросити.
-На яку подію ви б запросили до себе друзів, рідних? Поміркуйте.

Крок 3.Відпочинь. Попий води.


Крок 4. Працюємо з підручником с.69
-Зверни увагу з яких частин складається запрошення.
-Обов’язково має бути звертання, тобто до кого ми звертаємось, кого запрошуємо.
-Обов’язково вкажи місце та час.
-Підпиши, хто запрошує.
Прочитай запрошення в підручнику.
-А тепер придумай своє. Виготов запрошення сам.
Підпиши. Воно має бути неабияке. Творче і незвичайне.

УДАЧІ!  НЕ ЗАБУДЬ ПРО ФОТОЗВІТ!

Крок 5.  Оціни свою роботу.


Урок закінчено!
·         Що важливого про написання запрошення ти дізнався/дізналася?
·         Яке завдання було складно виконувати? Чому?
·         Про що хочеться дізнатися більше? Як це можна зробити?
Бувай! До зустрічі!

Математика  Таблиці множення і ділення чисел. Взаємозв’язок дії множення та ділення

Прочитай девіз нашого уроку.
 • Знання збираються по краплині, як вода в долині.

Крок 1. Розгорни робочий зошит і запиши
         15 квітня
Дистанційна робота
Каліграфічна хвилинка.
— Запишіть двоцифрові числа у порядку спадання, збільшуючи на 10.          65; 20; 10; 2.
— Запишіть двоцифрові числа у порядку зростання, зменшуючи на 10.     2; 10; 20; 65.
Математика самостійно.

1. Обчислити.
2 ∙ 4 ∙ 8                      2 ∙ 3 ∙ 9
30 : 6 + 42                40 : 5 + 12

2.Розв’яжіть задачі.
Петрик знайшов 18 грибів, а Оленка — у 3 рази менше. Скільки всього грибів знайшли діти?
Лялька коштує 45 грн, а конструктор — у 5 разів дешевший. Скільки коштують лялька і конструктор разом?

3. Знайдіть периметр прямокутника зі сторонами 4 см і 3 см.
Побудуйте цей прямокутник.
Крок 2. Перевір та оціни свою роботу
-Як тобі працювалось?

Крок 3. Тренуємо свій розум
-Повторюємо табличку множення та ділення чисел від 2 до 5
Працюй на платформі ВЧИ ЮА

Немає коментарів:

Дописати коментар