Індивідуальний
план роботи під час карантину
(12.03.2020 –
03.04.2020)
вчителя
початкових класів
Угринчук Мирослави Василівни
№
п.п
|
Дата
|
Зміст
роботи
|
Час
|
Примітка
|
1.
|
12.
03
|
1.Коригування
календарно-тематичного плану .
2.
Розробка і розміщення завдань для
учнів 2-Г класу в соціальній мережі (Viber, Facebook http://mygrunchyk.blogspot.com/,) на період карантину
3. Індивідуальні консультації для учнів та
батьків в онлайн-режимі.
(Навчання
в дистанційній формі)
4.
Зворотній зв’язок
|
09.00-14.00
|
ЯДС "Навіщо людина робить винаходи?
Підручник с.61
Українська мова "Уживання слів-назв ознак у
поетичних творах"
Підручник
с.47
Фізкультура Комплекс ЗРВ на місці.
|
2.
|
13.
03
|
1. 1. Опрацювання рекомендацій МОН щодо дій під час карантину
2. Підбір матеріалів та розробка завдань для учнів
2-Г класу
3. Розміщення завдань для учнів.
4.Онлайн консультації для учнів та батьків(Навчання в
дистанційній формі)
5.
Зворотній зв’язок
|
09.00-14.00
|
ЯДС "Чим небезпечні винаходи та відкриття
Українська
мова " Як описати
предмет"
Підручник с.46 завд.1
Математика
"Обчислення значень виразів"
Підручник с.96
Опрацювати завд.5,6
|
3.
|
16.
03
|
1. Підбір матеріалів та розробка завдань для
учнів.
2. Розміщення завдань для учнів 2-Г класу в
соціальних мережах
3. Індивідуальні консультації для учнів 2-Г
класу в онлайн – режимі.
( Навчання в дистанційній формі)
4. Контроль за
станом виконання завдань на освітніх сайтах Вчи юа, На урок
5. Робота на
освітньому сайті
|
09.00-14.00
|
ЯДС Найкращі
винаходи
людства
Українська мова Порівняння.
«Вже сонечко в
море сіда…»
Робота з
дитячою книжкою: вірші Лесі Українки
Підручник С.47
Дивись інструкцію
Математика Ділення.
Розв’язування
задач на ділення.
Підручник С.98
Фізична культура Комплекс
загально-розвиваючих вправ
|
4.
|
17.
03
|
1. Підбір матеріалів та розробка завдань для
учнів.
2. Розміщення завдань для учнів 2-Г класу в
соціальних мережах
3. Індивідуальні консультації для учнів 2-Г
класу в онлайн – режимі.
( Навчання в дистанційній формі)
4. Контроль за
станом виконання завдань на освітніх сайтах Вчи юа, На урок
5. Робота на
освітньому сайті
|
09.00-14.00
|
ЯДС Як
винаходи людей змінюють світ?
Опрацюй
у підручнику с.64
Переглянь
відео
Українська
мова Слова-назви дій
Розгорни
підручник на с.50
Переходь
за посиланням
Математика
Ділення виду 2:а
Інструкція
Перевір
себе.
Виконай
завдання 5,6
Фізкультура Комплекс
вправ ранкової гімнастики
|
5.
|
18.
03
|
1.
Онлайн опитування батьків класу про ступінь складності опрацювання
матеріалу ( Навчання в дистанційній формі)
2. Розміщення завдань для учнів 2-Г класу в
соціальних мережах
3. Індивідуальні консультації для учнів 2-Г
класу в онлайн – режимі.
( Навчання в дистанційній формі)
4. Контроль за
станом виконання завдань на освітніх сайтах Вчи юа, На урок
5. Робота на
освітньому сайті
6.Зворотній
зв’язок
|
09.00-14.00
|
ЯДС Як
відкриття можуть допомогти мені у навчанні?
Підручник с.65
Прочитай. Дай
відповідь на запитання
Переглянь відео
Напиши про свій
винахід для себе.
Математика
Окремі випадки ділення.Порядок дій. Розв’язання задач за допомогою
виразу.
Переглянь відео
Перевір
себе. Завдання 7,8
|
6.
|
19.
03
|
1. Підбір матеріалів та розробка завдань для
учнів.
2. Розміщення завдань для учнів 2-Г класу в
соціальних мережах
3. Індивідуальні консультації для учнів 2-Г
класу в онлайн – режимі.
( Навчання в дистанційній формі)
4. Контроль за
станом виконання завдань на освітніх сайтах Вчи юа, На урок
5. Робота на
освітньому сайті
|
09.00-14.00
|
|
7.
|
20.
03
|
1. Підбір матеріалів та розробка завдань для
учнів.
2. Розміщення завдань для учнів 2-Г класу в
соціальних мережах
3. Індивідуальні консультації для учнів 2-Г
класу в онлайн – режимі.
( Навчання в дистанційній формі)
4. Контроль за
станом виконання завдань на освітніх сайтах Вчи юа, На урок
5. Робота на
освітньому сайті
|
09.00-14.00
|
ЯДС Які винаходи
будуть потрібні людству у майбутньому?
Математика
Ділення виду а:3
Викон. завд.6,7 с.105
Українська
мова Слова-назви дій. Вірш-небилиця.
Виконай вправу 3 на с.54 .
|
8.
|
23.
03
|
1.Опрацювання інформаційно-методичної літератури «Сучасні
підходи успішного розвитку здобувачів освіти НУШ»
2.Перегляд
вебінару «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час
карантину»
3.
Онлайн –консультації з батьками
|
09.00-14.00
|
Канікули
|
9.
|
24.03 |
1. Опрацювання інформації на сайті Освіторія. https://osvitoria.media/experience/karantyn-iz-korystyu-shhe-bilshe-novyh-bezkoshtovnyh-mozhlyvostej/2.Вибір та опрацювання додаткової науково-популярної літератури для самовдосконалення |
09.00-14.00
|
Канікули
|
10.
|
25.
03
|
1.
Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
2.Перегляд освітнього серіалу «Карантин: онлайн-сервіси
для вчителів»
|
09.00-14.00
|
Канікули
|
11.
|
26.
03
|
1.Вебінар
«Емоційний інтелект»
2..
ВОРКШОП «Розвиток емоційного інтелекту педагога»
https://osvita.ua/vnz/add-education/glossary/7701/
3.Вебінар
«Як підготувати вчителя до сертифікації»
|
09.00-14.00
|
Канікули
|
12.
|
27.
03.
|
1.Підготовка
матеріалів (завдань,презентацій,відеороликів) для продовження дистанційного
навчання
2.Підготовка
конспектів та покрокового виконання
завдань для дітей.
3.Консультації
з батьками в онлайн-режимі
|
09.00-14.00
|
Канікули
|
13.
|
30.
03
|
1. Підбір матеріалів та розробка завдань для
учнів.
2. Розміщення завдань для учнів 2-Г класу в
соціальних мережах
3. Індивідуальні консультації для учнів 2-Г
класу в онлайн – режимі.
( Навчання в дистанційній формі)
4. Контроль за
станом виконання завдань на освітніх сайтах Вчи юа, На урок
5. Робота на
освітньому сайті
|
09.00-14.00
|
ЯДС
Як пов’язані рухи та життя?
Опрацювати с.78
Українська
мова Однина
і множина С.55
Переглянь
відео
Письмово
впр.3 с.55
Математика Множення виду 4ха, ах4. Доповнення задач
числовими даними.Запис розв’язання діями та виразом.с.107
Завдання
1,3-усно; 5,6-письмово
Фізкультура
Комплекс загально розвиваючих
вправ для формування правильної постави
|
14.
|
31.
03
|
1. Підбір матеріалів та розробка завдань для
учнів.
2. Розміщення завдань для учнів 2-Г класу в
соціальних мережах
3. Індивідуальні консультації для учнів 2-Г
класу в онлайн – режимі.
( Навчання в дистанційній формі)
4. Контроль за
станом виконання завдань на освітніх сайтах Вчи юа, На урок
5. Робота на
освітньому сайті
|
09.00-14.00
|
ЯДС
Які зміни відбуваються у тілі
під час фізичної активності?
Підручник с.79
Українська
мова Оповідання. Головний герой. Дискусія.
Про моє хобі. С.56-57
Прочитати
оповідання,виписати дієслова
Творче
завдання
Математика Периметр прямокутника та квадрата.с.108
Усно
– завдання 1,2,3, письмово-4,5
Фізкультура
Комплекс загально розвиваючих
вправ на місці і в русі
|
15.
|
01.
04
|
1. Підбір матеріалів та розробка завдань для
учнів.
2. Розміщення завдань для учнів 2-Г класу в
соціальних мережах
3. Індивідуальні консультації для учнів 2-Г
класу в онлайн – режимі.
( Навчання в дистанційній формі)
4. Контроль за
станом виконання завдань на освітніх сайтах Вчи юа, На урок
5. Робота на
освітньому сайті
|
09.00-14.00
|
ЯДС
Що ознає «бути дорослим»
Українська
мова Робота з дитячою книжкою: книжки
(журнали) про хобі та захоплення.
Намалювати ілюстрацію до прочитаної книги
Математика Обчислення
периметра прямокутника та квадрата за формулою.с.109
Побудувати
геометричні фігури
Завдання1,5-усно,
3,4,8-письмово
|
16.
|
02.
04
|
1. Підбір матеріалів та розробка завдань для
учнів.
2. Розміщення завдань для учнів 2-Г класу в
соціальних мережах
3. Індивідуальні консультації для учнів 2-Г
класу в онлайн – режимі.
( Навчання в дистанційній формі)
4. Контроль за
станом виконання завдань на освітніх сайтах Вчи юа, На урок
5. Робота на
освітньому сайті
6.Зворотній
зв’язок
|
09.00-14.00
|
ЯДС
Як я росту?
Визначити
правильні і хибні твердження
Українська
мова Оповідання.
Заголовок.«Я
все зможу»(за Дженіфер Мур-Молінос) С.58-59
Читати оповідання,вик.звд
Виконати
звд на вибір
Математика Ділення виду а:4.
С.110
Письмово
виконати звд-4,5,6
Фізкультура Комплекс
вправ ранкової гімнастики
|
17.
|
03.
04
|
1. Підбір матеріалів та розробка завдань для
учнів.
2. Розміщення завдань для учнів 2-Г класу в
соціальних мережах
3. Індивідуальні консультації для учнів 2-Г
класу в онлайн – режимі.
( Навчання в дистанційній формі)
4. Контроль за
станом виконання завдань на освітніх сайтах Вчи юа, На урок
5. Робота на
освітньому сайті
6.Зворотній
зв’язок
|
09.00-14.00
|
ЯДС
Навіщо я пізнаю
Підручник с.81
Початок експерименту: грядка на підвіконні
Українська
мова Слова — назви дій.«Приємна зустріч»(Григорій
Фалькович). Скоромовка*С.60-61
Вправа2-усно
За
вибором 3,4-письмово
Математика Читання та обчислення добутків та
часток.Збільшення числа в кілька разів.
с.111
Звд.1,2,3,-усно.,
5,6,7-письмово
|
Немає коментарів:
Дописати коментар