Увага! Увага! Спішіть-поспішайте! На наш блог ви завітайте! Щось корисне тут знайдіть й коментарі залишіть!

четвер, 2 квітня 2020 р.


          Дистанційне навчання 02.04.2020 р.

Доброго ранку і доброго здоров’я Вам, мої малята!
Як  Ваші справи?  Надіюся, все добре. Продовжуємо наше навчання.
Приготуйте  усе необхідне. Давай пригадаємо правила нашої роботи
  -виконувати усі завдання за порядком
  -уважно переглядати відео
  -зосереджено і уважно читати текст


ЯДС Як я росту?
Перш ніж почати нашу роботу приготуйте свої фотографії  з  дитячого садочка, коли ви були  маленькими.
Крок 1. Заплющіть очі і уявіть що у вас  у руках чарівна скринька, на дні якої люстерко. Зазирніть у неї. Що ви побачили? Правильно-найбільший скарб планети Земля-людину. Кожен з вас неповторна особистість. Візміть приготовані фото і скажіть, чи сьогодні ви такі як були вчора, чи рік тому? А чому?
 Бо ви ростете щодня. Які зміни відбулися з вами?

Крок 2. Вправа «Долонька»
-Пропоную покласти долоньку на  аркуш  паперу і обвести контури.
На кожному пальчику напишіть  щось про себе. Наприклад» Я –розумна», «Я-високий»… Скільки речень у вас вийде?  Правильно, 5. В центрі долоньки запишіть свій день народження.
 - Як гадаєте, розмір вашої долоньки такий  як  був рік чи два роки тому. Чому?
   Назвіть умови, які потрібні для вашого нормального зростання і розвитку.
Запишіть ці міркування поруч із своєю долонькою.
Починайте своє речення словами
 Я вважаю….
 На мою думку…
 Я переконана..
Крок 3. Відпочинь. Попий води

Крок 4. Попрацюємо з підручником

-А чи наша планета і все в природі не рухаються? Стоять на місці.
Визначити правильні і хибні твердження
Пригадай про рух Землі.


-Які зміни відбуваються в природі весною?

Крок 5. Переглянь відео



-Чи хочеш ти, як і Марійка бути маленьким?
-Чи люди ростуть завдяки якимось мікстурам? А що їм потрібно для росту?
Вибери ознаки людини як живого організму.
Народжується    росте   світить   дихає    гріє    помирає    харчується
-Які слова зайві?  Ці слова називають….  Їх ми підкреслюємо ==========.

Яке слово можемо дібрати до слів  СВІТИТЬ   ГРІЄ …

Крок 6. Оціни свою роботу


 -Що тобі запам’яталось найбільше?  Чи виникали труднощі?

Не забудь  відправити мені фотозвіт!!!  

                       Урок завершено! Відпочивай!




Українська мова  Оповідання. Заголовок.«Я все зможу»(за Дженіфер Мур-Молінос) С.58-59
-виконуй усі завдання за порядком
-зосереджено і уважно читай текст
-пиши розбірливо і охайно
Крок 1. Відкрий робочий зошит і запиши
      2 квітня
Дистанційна робота
Словниковий диктант
Продиктуй та запиши по декілька слів з такими орфограмами:
-слова з апострофомвласні назви  ,слова з подовженим звуком, буквосполучення дж, дз , слова з буквосполученням ьо.

Склади діаграму написаних слів.  Придумай два речення та запиши їх. У твоїх реченнях є слова –назви, слова-ознаки, слова-дії. Підкресли їх відповідно.



Крок 2. Попрацюємо з словом

Прочитай чистомовку



-Що везе дівчинка? Хто у візку? Який звук повторюється?
-Напиши це слово.Зроби звукову модель.
- Що таке візок?  Прочитай  тлумачення цього слова.
    Візо́к — транспортний засіб, призначений для переміщення по твердій поверхні вантажів або пасажирів з використанням сили м'язів тварин або людини.
-Що ти уявляєш, коли чуєш це слово?



Крок 3.  Переглянь відео



-Чи уявляв ти такий візок? У світі багато людей,яким слово візок ,заміняє ноги.

Сьогодні ми будемо читати оповідання про такого хлопчика. Як ти гадаєш,про що йтиметься у оповіданні?



Крок 4.  Розгортай підручник  на с. 58-59
Прочитай це оповідання для себе.
Роби зупинки.Усно давай відповіді на питання



Крок 5.  Відпочинь. Попий води.



Крок 6.  Творча робота
Прочитай ще раз виділені слова. Чи розумієш ти їх значення?Про який  візок говорилось у тексті? Дай письмово відповіді на запитання після тексту. Виконай  завдання на вибір. Пропоную придумати гру.  Не забудь про ФОТОЗВІТ

Крок 7. Оціни свою роботу



Виконуй завдання на платформі

Математика Ділення виду а:4. С.110
Крок 1. Відкрий робочий зошит і запиши
      2 квітня
Дистанційна робота
Математичний диктант
-Перший доданок 16, другий -9. Обчисли суму.
-Зменшуване 97, від’ємник 17. Обчисли різницю.
-Обчисли добуток чисел 4 і 9.
-Запиши сусідів числа 97.
-На скільки  число 25 більше від числа 18.
Добуток чисел 2 і 5 збільш на 7.

Перевір себе.
25   70  36   96   98  7  17

Яка цифра повторюється найбільше у записі цих чисел. Напиши її каліграфічно.

Крок 2. Математика самостійно
Побудуй прямокутник . Обчисли його периметр різними способами.
Побудуй квадрат Обчисли периметр по-різному.

Крок 3. Повторимо табличку множення 4.


Крок 4. Попрацюємо з підручником.
Завдання 1 усно складемо табличку ділення на 4
    Подивись відео


Завдання  3 запиши в зошит

Крок 5.  Відпочинь. Попий води.


Крок 6. Робота над задачею 4
-Що таке шини? Скільки шин потрібно для одного автомобіля?









Крок 7. Перевір себе
Письмово виконати завдання-5,6



Крок 8. Оціни свою роботу за допомогою смайлика
Не забудь про ФОТОЗВІТ

 Урок закінчено! Відпочивай!
Попрацюй  на порталі Мій клас   https://miyklas.com.ua/






Фізкультура  Комплекс вправ ранкової гімнастики




Успіхів вам, мої малята!




















Немає коментарів:

Дописати коментар