Доброго дня і продуктивного тижня, мої працьовиті бджілки!
Продовжуємо збирати нектар із квіток знань!
ЯДС Підсумовуємо знання з теми
-Привіт! Розпочинається останній навчальний тиждень у нашій онлайн-школі. Цей урок з тобою буду я-хробачок Зява, адже саме я відкривав місяць.
Сьогодні ми підсумуємо , чого навчилися разом.
КРОК 1. РОЗМИНКА
1.
Розпочнемо урок-підсумок , як зазвичай
із запальної руханки.Уперед!
2.Цього
місяця ми читали "Правдиві історії Чарівного Лісу" Володимира
Читая. Класифікуй мешканців лісу. На окремому аркуші запиши відповідно.
-Чи помітив/помітила ти у завданні помилку? Яку саме?
-Куди ми
віднесемо павука? Чи він зайвий? Чому?
КРОК 2. ВІДГАДАЙ ЗАГАДКИ
1. Ці загадки
про тварин, які є серед персонажів пригод у Чарівному
Лісі.Відгадай та намалюй їх. Можеш зробити вирізки цих тварин і наклеїти.
Він рожевий і маленький,
нам розпушує земельку. Хоч безрукий і безногий, в дощ вилазить на дорогу. Дуже схожий на сучок цей маленький |
Цей маленький робітник
змалку працювати звик. Тягне мушок, соломинки до великої хатинки, бо працює тяжко-важко у мурашнику … |
Ми гарні
господарі,
всі комори харчами заклали. Зерно ми носимо за щоками, а звуть нас … |
У болоті ця квакуха
рот роззявила по вуха, ловить мушок, комарів. — Ква — ква — ква, — лунає спів. Все зелене: спинка, лапки У болотяної … |
Гострі зуби, сильні лапи
дуже схожий на собаку, і полює дуже ловко, Що, впізнали, друзі, …? |
Звір ікластий і сердитий,
дуже любить землю рити. Жолуді весь час шукає й малюків смугастих має. |
2.А тепер
склади власну загадку про свого улюбленого мешканця Чарівного
Лісу —виконай завдання
КРОК 3. У СВІТІ ВСЕ ВЗАЄМОПОВ'ЯЗАНЕ
-У світі все взаємопов'язане. Побудуй павутинку зв'язків.
-Прочитай
спочатку текст.
Білочка живе у великому лісі
й любить його. Велика сосна, що дає притулок білочці,
має сильний стовбур, яким тягнеться до Сонця. Сонце освітлює
нашу планету і дає тепло всім її мешканцям. Людина любить
грітися на сонечку, а у вихідні приходити до лісу
і спостерігати за білочкою.
-Уяви ,що
когось у цьому ланцюжку не стане. Що
тоді відбудеться? Спрогнозуй.
-Створи власні ланцюжки. Чим більше об'єктів ти розташуєш у ланцюжку, тим краще!
2. Побудуй
схему-пазл «Життя залежить….»-у віконечках запиши або намалюй об’єкти, від яких
залежить наше життя
-Частинок
пазлу може бути і більше.
КРОК 5. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Українська мова Поняття про текст с. 90
Крок 1. Розгорни зошит. Запиши
18 травня
Дистанційна
робота
Крок 2. Відеоурок.
Математика
Ділення виду а:10 с.131
Відеоурок
Немає коментарів:
Дописати коментар