Увага! Увага! Спішіть-поспішайте! На наш блог ви завітайте! Щось корисне тут знайдіть й коментарі залишіть!

вівторок, 5 травня 2020 р.

ДОБРОГО РАНКУ І ДОБРОГО ЗДОРОВ`Я УСІМ!
Мої працьовиті бджілки, продовжуємо працювати-нектар знань із квіток збирати.

 Конференція о 11 год тут



ЯДС   ЩО ВМІЄ ХРОБАЧОК ЗЯВА ?

Привіт, друже чи подруго!
Ось ми й розпочинаємо нашу мандрівку Чарівним Лісом!













КРОК 1. РОЗМИНКА

1.Перед мандрівкою — розминка. Щоб у дорозі бути бадьорими!


https://www.youtube.com/watch?v=ju8W_SX_wy4

2. Пригадай, яких мешканців Чарівного Лісу ти вже знаєш. Намалюй кількох власними пальчиками замість пензлика. Роботу виконай на окремому аркуші. Підпиши. Сфотографуйся, тримаючи аркуш у руках.















-Я намалював білочку.


КРОК 2. ПЕРСОНАЖ ПЕРШОЇ ПРИГОДИ


1.Розгадай ребус і довідайся, хто є головним персонажем першої пригоди з книжки про Чарівний Ліс.





























2.Автор книжки Володимир Читай дав мені ім'я Зява. Пригадай, що ти знаєш про хробаків. Виконай це завдання.




























КРОК 3. ІСТОРІЯ ПРО ХРОБАКА ЗЯВУ

1.Прочитай "Історію про хробака Зяву" за твором Володимира Читая. 






























2.Пригадай події, про які йдеться у казці та намалюй на аркуші те, що сподобалося тобі найбільше

3. Перекажи пригоду від імені хробачка Зяви. Запиши свою розповідь на диктофон на інтерактивній стіні.

КРОК 4. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
-Пригадай, яке завдання було найбільш рухливим, найцікавішим.
-Як гадаєш, яке з нових умінь, знадобиться тобі найближчим часом?


Українська мова  Спонукальні речення с.79

ПРИГОТУЙ: ​
-підручник  і   зошит
-кольорові ручки та олівці
-ножиці, клей, кольорові олівці

ВЧИСЬ:
-крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно
-розрізняти спонукальні  речення
-читати заклички і заучувати
-розвивати мовлення
-створювати письмові висловлювання
КРОК 1. Розгорни зошит. Запиши.
  
     5 травня
Дистанційна робота
Малюнковий диктант




-Підкресли у написаних словах літери, які позначають голосні звуки
-Пригадай, якими бувають речення?
-Запиши назви у зошит.




 КРОК 2. ДОСЛІДЖУЄМО СПОНУКАЛЬНІ РЕЧЕННЯ

1.Переглянь відео. Зупиняй , коли потрібно записати


2.Попрацюємо з підручником


Виконай усно вправу 1.

Вправу 2 запиши у зошит.

-Скільки речень ти виписав.
-Пригадай, як підкреслюємо слова-назви дій. Зроби це синім олівцем, користуйся при  цьому лінійкою.

КРОК 3. ПОВТОРИ УСЕ СПОЧАТКУ

1.Виконай завдання онлайн

2. Тести

3.Виконай завдання 3 на с. 79.

КРОК 4.ОЦІНИ СВОЮ РОБОТУ







Математика Ділення виду а:6 с.122
КРОК 1. Розгорни зошит. Запиши.


5 травня
Дистанційна робота
Продовж рядки чисел
1  2  3   4   5 …
2  4  6  8      …
3  6   9   12  …
5   10   15   ….
Математичний диктант


 Перевір себе:
31   7   30   60   28   24   10   9   25   9
-Обведи найменше число.
-Однією лінією червоного кольору підкресли круглі числа.
-Двома лініями синього кольору підкресли парні числа.






Перевір себе:





КРОК 2. Відеоурок

-Зупиняй відео, коли потрібно записувати.

КРОК 3. Оціни свою роботу





КРОК 4. Цікавинки від бджілки –трудівниці.

-Наша бджілка-помічниця оголошує новий конкурс клітинкового малювання. 












































-Цього разу- це чудові кольорові  візерунки. Долучайся!
-Створи свій шедевр!


-Не забудь про ФОТОЗВІТ!

Успіхів вам, мої працьовиті бджілки! 

Чудового настрою на цілий день!



Немає коментарів:

Дописати коментар