Доброго ранку і доброго здоров`я усім!
Привіт найпрацьовитішим бджілкам!
Дистанційна школа продовжує свою роботу. Нумо збирати
медок із розумних квіток!
Конференція о 12 год тут
ЯДС Все пов`язане з усім.
Історії чарівного лісу
Привіт, друже чи подруго!
Надворі вже травень, і ти розпочинаєш вивчати останню в
цьому навчальному році тему.
Нумо знайомитися! Мене звати хробачок Зява. Я живу на
сторінках книжки Володимира Читая "Правдиві історії Чарівного Лісу".
Тож цього місяця ми подорожуватимемо разом!
КРОК 1. РОЗМИНКА
1.Мені дуже подобається рухатися, тому пропоную розпочати
з руханки. Уперед!
2. Розшифруємо тему місяця.
Скористайся ключем у картці-шифрі і прочитай назву теми.
-Пригадай, які дії потрібно виконувати спочатку, коли їх у виразі декілька?
-Правильно, дії у дужках, або множення(ділення).
КРОК 2. НОВА
КНИЖКА
1.Ми починаємо нову тему.
-Прочитай звернення Володимира Читая до тебе.
2. Познайомся з моїми лісовими друзями
КРОК 3. ПРИГОДИ РОЗПОЧИНАЮТЬСЯ!
1.Дивись, яка картина про мою родину є в підручнику на
сторінці 101. Роздивимося її разом!
-Уяви, що ти в картині. Де тобі хотілося б опинитися?
Чому?
-Що на картині фантастичне, а що звичайне?
-Як ти гадаєш, про що розмовляють персонажі картини?
КРОК 4.
ПОДОРОЖУЄМО ЛІСОМ
1.Здійсни уявну
подорож лісом. Покажи рухами, як ти йдеш стежинкою, як прислухаєшся до
звуків лісу, вдихаєш лісові аромати, дивуєшся…
2. Дай письмово
відповіді на ці запитання
-Які рослини ти впізнав/упізнала у відео?
-Запиши їх назви.
-Які квіти цвітуть у лісі навесні? Зобрази їх схематично.
3. Знайди вірш про ліс і вивчи його напам'ять.
-Поміркуй, які фрази ти підкреслиш жестами. Потренуйся
перед дзеркалом.
-Приєднуйся до онлайн-фестивалю найкращих виконавців
віршів про ліс ,який відбудеться на нашій інтерактивній панелі.
-Коли будеш готовий розповідати, переходь за посиланням
-Пробуй сам по кроках
Знаходь своє прізвище, тисни на
+ внизу і
обирай … Film
-Оціни, як ти виконав/виконала завдання
КРОК 5.
ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
Урок
завершено!
-Чи
сподобалася тобі сьогоднішня подорож лісом?
-Що
найбільше запам'яталося?
Українська мова Питальні речення. Вірш. Виразність. С.79
ПРИГОТУЙ:
-підручник і робочий зошит
-кольорові ручки та олівці
ВЧИСЬ:
-крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно
-будувати питальні речення
-читати вірш виразно, інтонувати
-самостійно працювати з текстом
-співпрацювати
Крок 1. Розгорни
зошит. Запиши.
4 травня
Дистанційна робота
Словниковий диктант
Письмо для себе.
-відкрий додатковий зошит (нотатник або аркуш)
-обери тему для
письма (дивись нижче)
-пиши (можливо це будуть кольорові ручки)
-прикрась свої дописи малюнками
-пиши весь час протягом 10 хв - орієнтуйся на годинник
-прочитай свої враження тим, хто готовий тебе послухати
вдома або зробиш це пізніше
ПИШИ
Крок 2. Робота з підручником
1.Розгорни підручник на с.78. Прочитай назву вірша.
-Хто є його автором?
-Яким ти собі уявляєш дивного звіра?
-Прослухай вірш. Слідкуй за інтонацією читця
2.Читай для себе.
3. Словникова робота. Запиши слово НАНІВЕЦЬ у зошит,
запам`ятай
його значення.
Сформулюй письмово запитання до вірша, починаючи з
поданих слів
4.Перевір себе
Крок 3.
Поспівпрацюємо.
НАЛАГОДИ СПІВПРАЦЮ З ОДНОКЛАСНИКАМИ ЧЕРЕЗ ТЕЛЕФОННИЙ ЗВЯЗОК АБО ВАЙБЕР
Крок 4. Оціни свою роботу.
Не забудь про фотозвіт
Математика
Множення виду 6ха ах6 с.121
Крок 1 . Розгорни
зошит. Запиши
4
травня
Дистанційна робота
Виконай завдання онлайн
Математика
самостійно
Пропусти вниз 5 клітинок, а у бік 3 клітинки –постав точку.
-Рухайся за вказівкою
по горизонталі.
Перевір себе
Крок 2. Відеоурок.
Крок 3. Оціни свою
роботу
Завершуй свою роботу
на платформі Вчи юа
Математичні
цікавинки
Немає коментарів:
Дописати коментар