Вітаю усю бджолину спільноту.
Маленькими та впевненими кроками підійшли до завершення навчального тижня.
Конференція о 12 год тутПродуктивного вам дня, мої працьовиті бджілки!
Математика Ділення виду а:8 с.127
Крок 1. Розгорни зошит. Запиши
8
травня
Дистанційна
робота
Запиши
числа у порядку зростання:
56 23 45 100 4
17 99
43 51 51
87 13 31 22
Запиши
числа у порядку спадання:
2
14 78
98 21 54
31 34 100
5 8 18
61 59
Математичний
диктант
-добуток
чисел 7 і 5;
-різницю
чисел 17 і 10 збільш у 4 рази;
-число
25 збільш на 15;
-чому
дорівнює частка чисел 35 і 7;
-частку
чисел 6 і 2 збільш у 9 разів;
-запиши
число , у якому 7десятків і стільки ж одиниць;
-скільки
сантиметрів у 7 дециметрах
-число
6 збільш у 8 разів;
-число
32 зменш у 4 рази.
Перевір
себе:
35 28
40 5 27
77 70 48 8
Математика
самостійно
Крок 3. Відеоурок
-Став
на паузу, коли потрібно робити запис у зошиті.
Крок 4. Математичний леп бук.
-Друже,
ти знаєш, що леп бук-це така наколінна книжечка, з кишеньками, розгортками,
картинками. Все можна відкрити, витягнути, подивитися.
-Пропоную
зробити книжечку та повторити табличку множення усіх чисел.
-Ось
такими можуть бути сторінки. Але ти можеш зробити і по-своєму.-Скільки у тебе буде сторінок? На обкладинці підпиши свою роботу.
-Запиши
відео, демонструючи свою роботу.
Буть
творчим та акуратним.
Успіху!
Чекаю на відео звіт на інтерактивній стіні
Крок 5. Оціни свою роботу.
Українська
мова Поширення речень. Зв`язок слів у
реченні.
с.83-84
Крок1 . Розгорни зошит. Запиши
8 травня
Дистанційна робота
Самодиктант
Пір`я, знання, кольоровий, дзвінок,
Марічка, Тарас Григорович, Шевченко, п`ять, льон, дзьоб, Дзвенислава, життя,
Жанна,синьо,Леся Українка, вулиця Івана Франка, хом`ячок Хомка, Інна, сім`я.
-Запиши
слова. Кольоровими олівцями познач орфограми.
-Запиши
відповідним кольором кількість слів із певною орфограмою.
-Склади
три речення із записаних слів:
Розповідне, питальне, спонукальне.
Крок 2. Відеоурок.
Натискай
на перегляд
-слухай
уважно інструкції вчителя
-відповідай
на питання
-міркуй
-роби
зупинку, коли чуєш прохання, натискай
СТОП на відео і працюй у зошитах
Крок 3. Зв’язок слів у реченні.
-Прочитай
слова на зелених плашках
-Запиши у зошиті слово ЗВ`ЯЗУВАТИ цілий рядок
-З`ясуй, що
це означає. Переходб за посиланням. Переглянь частини відео пояснення від
Мовоньки та Суржика.
Крок 4. Перевір себе
-Прочитай
правило на с. 84
-Виконай
вправу 1
-Виконай
тести
Крок 5. Оціни свою роботу
Не забудь про ФОТОЗВІТ
ЯДС
Навіщо виконувати дії за алгоритмом?
Бережемо свій світ
КРОК 1. РОЗМИНКА
1. Не гаймо
часу, розпочинаємо наш урок з танцю Міньйонів!
2.За 2
хвилини запам`ятай пари слів.
Вмикай таймер.Читай
Африка — спека
Зима — мороз
Книжка — букви
Математика — число
Дерево — листок
Гітара — музика
Ліжко — подушка
Їжа — тарілка
Тварина — слон
Вода — море
Картина — олівець
Небо — хмара
Зима — мороз
Книжка — букви
Математика — число
Дерево — листок
Гітара — музика
Ліжко — подушка
Їжа — тарілка
Тварина — слон
Вода — море
Картина — олівець
Небо — хмара
-Вимкни таймер! Запиши не підглядаючи
пари слів, які запам'ятав/запам'ятала.
-Перевір, чи правильно складено пари.
3.Дій
за алгоритмом.
-Як
ти розумієш слово алгоритм. Знайди у інтернеті його пояснення. Запиши.
-Виконай
наступне завдання. На що це тобі схоже.
-Це своєрідний графічний диктант
КРОК 2. МІЙ СВІТ
-Візьми
аркуш паперу і фарби. Намалюй світ, у якому ти живеш. Надзвичайна краса! Наприклад,
я так намалював галявинку в лісі.
-Поміркуй,а
чи є щось у твоєму світі, що тебе засмучує. Можливо, дощик, коли тобі так
хочеться гуляти, або сміття, яке хтось залишиш у парку, або зламана гойдалка на
твоєму улюбленому майданчику, або…
І
ось такою я бачив свою улюблену галявину.
Що
ти можеш зробити, щоб змінити ситуацію?
КРОК 3. ЩО ЗАСМУЧУЄ природу?
КРОК 5. ЖИВЕМО У СТИЛІ "ЕКО"
1.Зараз
багато говорять про життя у стилі "еко". А ти знаєш, як це?
Прочитай
поради української екоблогерки, які може втілити вже сьогодні кожен, хто дбає
про збереження чистоти нашої планети.
КРОК 6. ГОТУЄМО ВИСТАВУ
-Поміркуй,
яку виставу покажеш рідним, які ляльки-актори тобі потрібні.
-Запиши
відео, поділися з нами
КРОК 7. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
-Що
у тебе сьогодні вийшло найкраще?
-Що
здивувало?
-Що
сподобалось найбільше?
Немає коментарів:
Дописати коментар