Увага! Увага! Спішіть-поспішайте! На наш блог ви завітайте! Щось корисне тут знайдіть й коментарі залишіть!

пʼятниця, 8 травня 2020 р.

Вітаю усю бджолину спільноту. 

Маленькими та впевненими кроками підійшли до завершення навчального тижня.

Конференція о 12 год тут

Продуктивного вам дня, мої працьовиті бджілки!

Математика   Ділення виду а:8  с.127

Крок 1. Розгорни зошит. Запиши
   8 травня
Дистанційна робота
Запиши числа у порядку зростання:
56   23   45   100   4   17   99   43   51   51   87    13     31    22
Запиши числа у порядку спадання:
2   14    78    98   21    54    31    34  100   5    8    18    61   59   
Математичний диктант
-добуток чисел 7 і 5;
-різницю чисел 17 і 10 збільш у 4 рази;
-число 25 збільш на 15;
-чому дорівнює частка чисел 35 і 7;
-частку чисел 6 і 2 збільш у 9 разів;
-запиши число , у якому 7десятків і стільки ж одиниць;
-скільки сантиметрів у 7 дециметрах
-число 6 збільш у 8 разів;
-число 32 зменш у 4 рази.
Перевір себе:
35  28  40   5  27   77   70   48   8
Математика самостійно


























Крок 3. Відеоурок

-Став на паузу, коли потрібно робити запис у зошиті.
Крок 4. Математичний леп бук.
-Друже, ти знаєш, що леп бук-це така наколінна книжечка, з кишеньками, розгортками, картинками. Все можна відкрити, витягнути, подивитися.
-Пропоную зробити книжечку та повторити табличку множення усіх чисел.
-Ось такими можуть бути сторінки. Але ти можеш зробити і по-своєму.





















-Скільки у тебе буде сторінок? На обкладинці підпиши свою роботу.
-Запиши відео, демонструючи свою роботу.
Буть творчим та акуратним.
Успіху! Чекаю на відео звіт на інтерактивній стіні



Крок 5. Оціни свою роботу.










Українська мова  Поширення речень. Зв`язок слів у реченні.
 с.83-84
Крок1 . Розгорни зошит. Запиши
   8 травня
Дистанційна робота
Самодиктант
Пір`я, знання, кольоровий, дзвінок, Марічка, Тарас Григорович, Шевченко, п`ять, льон, дзьоб, Дзвенислава, життя, Жанна,синьо,Леся Українка, вулиця Івана Франка, хом`ячок Хомка, Інна, сім`я.
-Запиши слова. Кольоровими олівцями познач орфограми.
-Запиши відповідним кольором кількість слів із певною орфограмою.
-Склади три речення із записаних слів:
Розповідне, питальне, спонукальне.
Крок 2. Відеоурок.
Натискай на перегляд 
-слухай уважно інструкції вчителя
-відповідай на питання
-міркуй
-роби зупинку, коли  чуєш прохання, натискай СТОП на відео і працюй у зошитах

Крок 3. Зв’язок слів у реченні.

-Прочитай слова на зелених плашках














-Запиши у зошиті слово  ЗВ`ЯЗУВАТИ цілий рядок
-З`ясуй, що це означає. Переходб за посиланням. Переглянь частини відео пояснення від Мовоньки та Суржика.


Крок 4. Перевір себе
-Прочитай правило на с. 84
-Виконай вправу 1
-Виконай тести

Крок 5. Оціни свою роботу














Не забудь про ФОТОЗВІТ

ЯДС Навіщо виконувати дії  за алгоритмом? 
Бережемо свій світ
КРОК 1. РОЗМИНКА
1. Не гаймо часу, розпочинаємо наш урок з танцю Міньйонів!

2.За 2 хвилини запам`ятай пари слів.
Вмикай таймер.Читай
Африка — спека
Зима — мороз
Книжка — букви
Математика — число
Дерево — листок
Гітара — музика
Ліжко — подушка
Їжа — тарілка
Тварина — слон
Вода — море
Картина — олівець
Небо — хмара
-Вимкни таймер! Запиши не підглядаючи пари слів, які запам'ятав/запам'ятала.
-Перевір, чи правильно складено пари.
3.Дій за алгоритмом.
-Як ти розумієш слово алгоритм. Знайди у інтернеті його пояснення. Запиши.
-Виконай наступне завдання. На що це тобі схоже.
-Це своєрідний графічний диктант
















КРОК 2. МІЙ СВІТ

-Візьми аркуш паперу і фарби. Намалюй світ, у якому ти живеш. Надзвичайна краса! Наприклад, я так намалював галявинку в лісі.















-Поміркуй,а чи є щось у твоєму світі, що тебе засмучує. Можливо, дощик, коли тобі так хочеться гуляти, або сміття, яке хтось залишиш у парку, або зламана гойдалка на твоєму улюбленому майданчику, або…
І ось такою я бачив свою улюблену галявину.














Що ти можеш зробити, щоб змінити ситуацію?
КРОК 3. ЩО ЗАСМУЧУЄ природу?



КРОК 5. ЖИВЕМО У СТИЛІ "ЕКО"
1.Зараз багато говорять про життя у стилі "еко". А ти знаєш, як це?
Прочитай поради української екоблогерки, які може втілити вже сьогодні кожен, хто дбає про збереження чистоти нашої планети.



КРОК 6. ГОТУЄМО ВИСТАВУ
-Поміркуй, яку виставу покажеш рідним, які ляльки-актори тобі потрібні.
-Запиши відео, поділися з нами

КРОК 7. ПРИГАДАЙ УСЕ СПОЧАТКУ
-Що у тебе сьогодні вийшло найкраще?
-Що здивувало?
-Що сподобалось найбільше?

Успіхів вам, мої працьовиті бджілки!


Немає коментарів:

Дописати коментар