Доброго ранку і доброго здоров`я усім!
Продуктивного дня вам, мої працьовиті бджілки!
Конференція о 12 год
ЯДС Що мені
допомагає, а що- заважає у налагодженні контактів з іншими?
Привіт, друже чи подруго!
Наші онлайн-уроки тривають. Сьогодні я вирішив
поміркувати з тобою над дуже важливим для мене питанням. Як гадаєш, про що ми
будемо розмовляти?
КРОК 1. РОЗМИНКА
1.Спочатку руханка.
-Із якими зірковими людьми ти виконував, друже вправи?
Запиши на аркуші.
2. Ми опинились у
таких умовах, що під час навчання перебуваємо на відстані одне від одного,але
при цьому використовуємо різні засоби зв'язку. Які саме? Запиши.
-Виконай наступні завдання. Запиши назви.
КРОК 2. ПРИКРА
ПРИГОДА.
-Чи добре ви ладнаєте з іншими? Бо я так.
Хочу познайомити
вас із моїми друзями.
Ми — хом'ячки Тут і Там. Сьогодні ми хочемо розповісти
про прикрість, яка трапилася з нами, і як ми її подолали.
1.Прочитай нову пригоду про нас.
-Який настрій у тебе після слухання пригоди?
-Який уривок із тексту тебе найбільше зацікавив?Прочитай
для мене.
-Запиши своє виконання на інтерактивну панель.
2.Перевіримо, наскільки уважно ти читав/читала текст.
Виконай завдання .
КРОК 4. ОДНА КАЗКА
— ДВА ПРОДОВЖЕННЯ
11. Прочитай
хмари слів і визнач, про якого персонажа твору йдеться
2.Поміркуй, як можуть події розвиватися далі. Які
висновки для себе зроблять персонажі? Чи зміняться вони? Як саме?
Склади дві різні кінцівки казки. Гарно оформи на окремому
аркуші.
-Дізнайся, які продовження склали твої друзі та рідні.
-Як це можна зробити? Правильно,за допомогою засобів зв`язку.
КРОК 5. ЧИ МОЖНА
ІНОДІ СХИТРУВАТИ?
Подивись мультфільм "Корисні підказки. Правда чи
брехня?" і зроби висновок про те, до чого може призвести навіть маленький
обман.
-Який висновок для себе ти зробив/зробила?
КРОК 6. ПРИГАДАЙ
УСЕ СПОЧАТКУ
Урок завершено!
-Пригадай, чи доводилося тобі потрапляти у схожі ситуації.
Як ти тоді діяв/діяла?
-Чого тебе навчив сьогоднішній урок?
-Чим хитрість відрізняється від брехні?
КРОК 1. РОЗГОРНИ ЗОШИТ. ЗАПИШИ.
6 травня
Дистанційна робота
Словниковий диктант
-Запиши 15 слів із
свою улюбленою літерою .
-Склади із цими словами три речення: розповідне,
питальне, спонукальне.
КРОК 2.ПОПРАЦЮЄМО
З ПІДРУЧНИКОМ
Прочитай ще раз визначення про окличне речення.
-Усно попрацюй над вправою 1.
-Письмово виконай вправу 2.
КРОК 3 ПЕРЕГЛЯНЬ
ВІДЕО.
-Розкажи рідним, що нового дізнався про безпеку в
інтернеті.
-Запиши сам кілька правил безпечної поведінки в інтернеті
до зошиту
КРОК 4. ЦІКАВЕ
ЗАВДАННЯ
1. Попрацюй у
підручнику с.81 завдання 4
-прочитай текст і поміркуй, що спільного між спілкуванням
в інтернеті і спілкуванням з друзями в
класі
-випиши
спонукальні речення
-підкресли в них дієслова
2.Виконай додаткове завдання письмово у зошиті.
-Запам`ятай ці слова
ПРОХАННЯ,
ЗАБОРОНА,НАКАЗ,ЗАКЛИК,
ЗАПРОШЕННЯ,ЗАСТЕРЕЖЕННЯ,ПОРАДА.
-У кожному спонукальному реченні є спонукання є одне із
них.
КРОК 5. ПЕРЕВІР
СЕБЕ
КРОК 6. ОЦІНИ СВОЮ РОБОТУ
Математика Множення виду ах7 7ха с.124
КРОК 1. Розгорни
зошит. Запиши
6 травня
Дистанційна робота
Обчисли. Запиши тільки результат
КРОК 2. Відеоурок
КРОК 3. Конкурс
«Клітинковий візерунок»
-Виконуйте візерунки на окремому аркуші.
Фотографуйтесь із роботою.
КРОК 4. Оціни свою
роботу.
Дякую. дуже цікаво!
ВідповістиВидалити