Навчання протягом життя
Онлайн-семінар
Я-Дослідник 2.0 та Сінгапурська математика: варіативні концепції впровадження концептуальних засад Нової української школи
- Познайомились з варіативними шляхами впровадження концептуальних засад Нової української школи в практику закладів закладів середньої освіти;
- Ознайомились з програмою проєкту “Я дослідник 2.0: початкова школа” та з можливостями запровадження проєкту в закладах загальної середньої освіти; - Дізнались про особливості сінгапурської методики математики в початковій школі і про те, як можна, застосувати досвід Сіграпуру до:
- Отримали поради, як реалізувати завдання концепції НУШ у власному закладі щодо формування в учнів однієї з ключових, науково-природничої компетентності, і в чому тут допоможе авторський навчальний курс “Я досліджую світ”
| |
Немає коментарів:
Дописати коментар