Увага! Увага! Спішіть-поспішайте! На наш блог ви завітайте! Щось корисне тут знайдіть й коментарі залишіть!

пʼятниця, 26 червня 2020 р.

  Барви навчання  День  2 

ПРИРОДНИЧА ОСВІТА
  • пропозиція навчальної діяльності, яка базується на активних методах, які поглиблюють контакт учня з природою;
  • приклади ігор, які дають учням змогу ознайомитися з будовою дерев, їх значенням і циклом розвитку, позитивним і негативним впливом довкілля на цей розвиток, роллю лісників, які доглядають за лісом, ярусами лісу, породами дерев, з різними типами настрою, які дають змогу відчути «проблеми» дерев;
  • проекти у сфері природничої освіти на прикладі авторського проекту «Календар одного дерева»;
  • рухливі, музичні, мистецькі ігри, які зближують дітей з природним довкіллям, приклади діяльності у класі і за його межами;
  • творча діяльність з використанням природних зразків з найближчого довкілля;
  • пропозиція навчальної діяльності для спільного цікавого проведення часу під час екскурсій, мандрівок;
  • способи активізації групи під час екскурсії/прогулянки.


Принцип одиничок

Малюю квітку або плід

 

Малюю корінь   

 Малюю лінію стовбура


Малюю гілку з гілочками








Вчить життя, а не книжка. Вона суха, емоційно не забарвлена...

Немає коментарів:

Дописати коментар